Gjest mathiman Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Jess, da har jeg skrudd ut varmeapparatet til volvoen, men måtte selvfølgelig kutte av den ene slangen. Noen som har peiling på delenr. etc til disse to slangene? som går inn i selve apparatet.`? Har pratet med folka på Bilia, men de hadde ikke og måtte bestille opp. Volvo 244 77mod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toroen Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 ta en tur på biltema og kjøp deg slange... også bare kapper du den på den sammme lengden som den gamle... værre er det ikke;) Siter Volvo 244 78mod.. B21et Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 ta en tur på biltema og kjøp deg slange... også bare kapper du den på den sammme lengden som den gamle... værre er det ikke;) Bøy og tøy, knekk og brekk... Rette slanger fungerer nok ikke her du. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240GL Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 VO 1214756 (265 kr) VO 1214757 (417 kr) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest mathiman Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Hmm, er det delenr på bilia? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Bøy og tøy, knekk og brekk... Rette slanger fungerer nok ikke her du. Ikke se på det som en hindring, se heller på det som en utfordring. Da går det vettu ;) Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skompa Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Finnes noe som heter varmeapparatslange hos TESS ol. Men vet ikke hvordan det er med knekker og div på den org slangen.. Disse er rette slanger på rull.. Stiv pris på di originale da! Kan du ikke lage en skjøyt? Siter Tvåførti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Dem har mange forskjellige slange på biltema: Biltema Norge Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toroen Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 kjøpte nå slangene på biltema eg da... funka nå fint å bøye di Siter Volvo 244 78mod.. B21et Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skompa Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 Irriterer meg at vi ikke har biltema har jeg bor.. De har mye fint! Siter Tvåførti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoemil Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 har biltema i nærheten jeg... men kommer ALDRI til og kjøpe bildeler der...det gjør jeg hos bilia. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 sånn det er med kjøkkentema her borte hvertfall, nytter det ikke å se på alt de har i katalogen, for er det noe du trenger, kan du banne på at det enten har gått ut, de har ikke på lager, kan ikke skaffe, veit ikke... det er det vanlig her borte hvretfall! ryktene sier at bl.a. haugesund er mye bedre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest mathiman Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Hmm, kjøpte den vinkla slangen hos bilia, da er det vel like greit å kjøpe den andre (ikke vinklet) på biltema? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevolvo Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Kjøpte en slange i nøden på biltema, men den var ikke armert engang :( Siter 83 Volvo 760 Langtidsprosjekt som skal godkjennes med chevy V8 Tråd 86 Bmw 320 E30 Bruksbilen 83 Volvo 240 Vinterbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest mathiman Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 de selger armerte slanger på biltema da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg