Gå til innhold

2001 passat,

Ranger emnet

mazdafreaks

Anbefalte innlegg

Hei har funnet en slik bil for salg, men er det noe spess eg skal kikke etter feil osv, dette er en 4motion med 130hk diesel, har nå en golf iv 4motion, er det mye det samme, eller er det noe annet man skal kikke etter på passat, og er det noen så sitter med bilder/info om fjører på disse, grunnen er at eg har ett bilstein pss9 kit på golfen, og håper at dette passer over, Fremme så ser det likt ut, men bak vet eg ikke, er ikkje så mye bilder på google av fjører på disse, er det som på golfen, løse fjører og støtdempere, og ikkje fjørbein dempere,,

Håper noen kan svare, mvh Stian Oppistov..

http://www.bilforumet.no/faq.php

Maks 5 linjer i signatur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ulyd forrstilling, test klimaen nøye, er vansklig på denne årstiden så skulle hatt et varmt sted å stå. hender det er vannlekasje inn dørtrekket, hadde det på min å hørt fler som har hatt det.

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ulyd forrstilling, test klimaen nøye, er vansklig på denne årstiden så skulle hatt et varmt sted å stå. hender det er vannlekasje inn dørtrekket, hadde det på min å hørt fler som har hatt det.

Ok men disse lydene da, er det noe kostbare greier, hørt mye om disse lenkearmene på audi a4, er dette det samme eller, isåfall så er det vel enkelt å bytte slikt, dama er på tjukka, så ho vil ha en større bil, men har ett håp om at eg slipper å kjøpe nytt senkesett.

Maks 5 linjer i signatur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sitter et annet driv-verk på passaten. Permanent 4x4. Identisk det som sitter på audi a4. Ikke haldex som på golfen. Understellet passer nok ikke. Selv har jeg kjøpt kw variant 1. Bilen blir riktig så artig med chip. 180hk/420nm

Funker det bra dette variant 1, men da selger eg golfen med bilstein da, kanskje lettere å selge den, tror vi har bestemt oss for en passat, men da passer understell ifra audi a4 da, såg det var endel billige kvalitetskit for de, finner så lite til 4motion,,

Maks 5 linjer i signatur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2007 vw touran excl. 170 dsg

2001 SEAT leon 1,8 20vt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får komplett sett med forstilligs deler fo rundt 5000 kr. er en del jobb da ting ofte sitter fast, men er du litt handy bytter du jo dette selv, er som regel de bakre nedre som ryker men er greit å kjøpe sette siden de enkelthvis koster mye. har vært en noen passater som har hatt problemer med klimapumpa. den koster vel 2000 lapper hos norskbildelesenter. pluss klima gass å jobb da.

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider