LANO Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Legger ut noen bilder av min corrado.. Er det noen som har en formening om hva denne er verdt da jeg har planer om å selge. litt info : 2,8 liter, 174hk Borbet A, 9x16 Korte bilstein dempere med Jamex 80mm fjærer grill uten emblem m/list rs front fanger/kanalskjørt Cleanet bakfanger 3" rustfri eksos innfelt luftinntak i panser Fjærnet visker/lås bak Golf 4 innfelte blinklys Det er en orginal G60. hel og bra bil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Ikke godkjent ombygd? Vært "bulka" litt tidligere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole12 Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Nydelig bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 50-55 tenker jeg, da alt er godkjent? cruisecontrol? ac? el-vindu? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aqualemon Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 å det er jo gammle bilen til geir jo det var han som bygde denne i sann ca 1998-1999 tenker jeg. når jeg så den sist så var den meget pen. lykke til med salget Siter - porsche 993 stage 2 carrera 4 - derby CLS 80 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Er den godkjent, vil jeg ikke tro den er verdt noe mer enn en G60 i samme stand. Det som trekker ned er jo at den er ombygd med "feil" motor Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikke_26 Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 Mener å ha lest en eller annen plass at denne ikke er godkjent ombygd?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 ikke godkjent som feks ikke gjennomført godkjenning eller underkjent som i stryk? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikke_26 Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 ikke godkjent som feks ikke gjennomført godkjenning eller underkjent som i stryk? Såg på VACN forumet: den er ikke vist biltilsyn, det er jo bare en formaliet.. Km er ukjent, da det er byttet instrument fler ganger, men bil har gått rundt 160k." (Bil selges: CORRADO VR6 - Medlemsforum) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 var kul den, åssen leppe ere du har bak? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 det ser nå ut som en org. frontleppe som er lakkert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slemmus Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Så bilen din på autodb, og er interesert i å kjøpe bilen. Har du noe mer å fortelle om bilen enn det som er opplyst? Er den dyr å forsikre? Ta det gjerne over PM :) Siter VW Corrado 2.0 16v CorradoClubNorwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Så bilen din på autodb, og er interesert i å kjøpe bilen. Har du noe mer å fortelle om bilen enn det som er opplyst? Er den dyr å forsikre? Ta det gjerne over PM :) Den er solgt Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg