MsRacing Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 HEi.. sett å tenk litt på ka eg ev ska pakk i en 360.. Så tenkte spørr dokker litt:) B230ft: Går det å få godkjent denne motorn i Volvo 360 2liter?? Ka som må gøres? å kor får eg ev tak i godkjenningspapirer? 2.3 16v: E volvomotor de e snakk om hær.. Går det å få godkjent denne motorn i Volvo 360 2liter?? Ka som må gøres? å kor får eg ev tak i godkjenningspapirer? V8: Går det å få godkjent denne motorn i Volvo 360 2liter?? Ka som må gøres? Regner md at det er en go del.. å kor får eg ev tak i godkjenningspapirer om de i de heile tatt finnes? Takker på forhand før svar :) Siter Mazda 626 2,0i 16v (Turboprosjekt?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aksel Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Hei! En 360 er godkjent med intil 140 hester... så alle motorene du har satt opp blir for sterke.. Tror kanskje det er ett håp om å få gokjent en b230fk som er samme motor som ft bare at trykket er lavere.. er 135 hk i den mener jeg.. Går fint ann å få ut like mye av den som av ft´n.. Godkjenningspapirer må du få på volvo om det finnes noen.. Siter 740 Turbo 1990 Golf Gti 1983 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larset Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 http://www.volvocars.no/NR/rdonlyres/CAB22732-5971-45F2-8BC3-46F06BBB2957/0/godkjenteproduktendringer.pdf volvo sine papirer Siter 1988 Volvo 240 GLE 1987 Hydrolift t-17 Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Letteste blir b23\b230! Samme motorfester etc Hva skal du bruke bilen til? Ser du har Sid sin bil som avatar, han har ikke mer enn 160hk dratt ut en 1,8l renaut motor og det fungerer ganske bra Hva har du tenkt til å gjøre med understeller? Er jo ikke akkurat optimalt orginalt.... Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MsRacing Skrevet Desember 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Letteste blir b23\b230! Samme motorfester etc Hva skal du bruke bilen til? Ser du har Sid sin bil som avatar, han har ikke mer enn 160hk dratt ut en 1,8l renaut motor og det fungerer ganske bra Hva har du tenkt til å gjøre med understeller? Er jo ikke akkurat optimalt orginalt.... Ska vell brukes litt alroaund tenker eg.. Men mest på bana å da selfølgeli drifting.. Understell veit eg ikke heilt enda... Mest sannsynli polyforinger, coilovers fremme å bygge om bakstilling heilt stumm elr til fjær å dempere.. Usikkert dær.. Elrs har eg løst på heilbur å litt småsnaxs under panseret.. tenkt en plass mellom 250-350 hk Siter Mazda 626 2,0i 16v (Turboprosjekt?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
var3us Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Hallo! Hvis du skal ha helbur og stumt montert bakaksling så er vel hvilke motor som du får godkjent minste problemet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg