Gå til innhold

B230ft/2.3 16v/V8

Ranger emnet

MsRacing

Anbefalte innlegg

HEi.. sett å tenk litt på ka eg ev ska pakk i en 360.. Så tenkte spørr dokker litt:)

B230ft:

Går det å få godkjent denne motorn i Volvo 360 2liter?? Ka som må gøres? å kor får eg ev tak i godkjenningspapirer?

2.3 16v:

E volvomotor de e snakk om hær.. Går det å få godkjent denne motorn i Volvo 360 2liter?? Ka som må gøres? å kor får eg ev tak i godkjenningspapirer?

V8:

Går det å få godkjent denne motorn i Volvo 360 2liter?? Ka som må gøres? Regner md at det er en go del.. å kor får eg ev tak i godkjenningspapirer om de i de heile tatt finnes?

Takker på forhand før svar :)

Mazda 626 2,0i 16v (Turboprosjekt?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

En 360 er godkjent med intil 140 hester... så alle motorene du har satt opp blir for sterke..

Tror kanskje det er ett håp om å få gokjent en b230fk som er samme motor som ft bare at trykket er lavere.. er 135 hk i den mener jeg..

Går fint ann å få ut like mye av den som av ft´n..

Godkjenningspapirer må du få på volvo om det finnes noen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Letteste blir b23\b230! Samme motorfester etc

Hva skal du bruke bilen til? Ser du har Sid sin bil som avatar, han har ikke mer enn 160hk dratt ut en 1,8l renaut motor og det fungerer ganske bra

Hva har du tenkt til å gjøre med understeller? Er jo ikke akkurat optimalt orginalt....

Ska vell brukes litt alroaund tenker eg.. Men mest på bana å da selfølgeli drifting.. Understell veit eg ikke heilt enda... Mest sannsynli polyforinger, coilovers fremme å bygge om bakstilling heilt stumm elr til fjær å dempere.. Usikkert dær.. Elrs har eg løst på heilbur å litt småsnaxs under panseret.. tenkt en plass mellom 250-350 hk

Mazda 626 2,0i 16v (Turboprosjekt?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...