Bjørgvin Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Har da gått til innkjøp at en KN filter. Satser på at ikke LMM ikke ryker. Men har et par (sikkert dumme) spørsmål til den flotte guiden til vx2go. 1. Disse to dekslene som jeg tar av først. Skal disse monteres på igjen? Ser at han har montert på ett av de. 2. Jeg fikk bare selve filteret i posten. Ser at vx2go har støttet av filteret ved å skru det fast i noe. Er dette noe jeg må lage til selv? Eller er dette deler som jeg får ved å demontere boksen? Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 1.8T du har? I så fall har jeg sett at en del folk beholder underdelen av luftfilter boksen og legger filteret i den delen bare. Da skal du ikke trenge noen ekstra støtter osv :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Jepp. 1.8T. Bra tips der. Sålenge dette ikke hindrer filteret i å gjøre jobben på noen måte? Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keikooo Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 fulgte det ikke med komplett instruksjon med MASSE bilder da? Siter [-]Saab 95 2.0t se - 2001 [x]Audi A4 1.6 - 1997 [x]Audi 80 2.0 - 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Jepp. 1.8T. Bra tips der. Sålenge dette ikke hindrer filteret i å gjøre jobben på noen måte? Skal ikke ha noe å si det. Bare la det være litt luft mellom filteret og underdelen av luftfilter boksen :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet Desember 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Eneste bruksanvisningen som var med var hvordan jeg skulle reingjøre filteret. Så da har vi kommet fram til at den biten med stål som er brukt som feste må jeg oppdrive selv? Men får vel festet det på en måte uansett. Fikk satt inn resirken idag ved hjelp av guiden her på forumet. Må få gratulere meg selv med førstegangs bilskruer!! Hehe. Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Hehe, er mye mer moro og lærerikt å skru selv enn å bare sende bilen på verksted :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg