Gå til innhold

Astri sin 89 mod E34 520ia

Ranger emnet

Glofygirl

Anbefalte innlegg

Ja da var godbilen i hus. Henta den nå i kveld og er storfornøyde så f...!! :D:D:D:D:D:D:D:D

Det er ein 1989 mod 520ia. Selger mente det var en m-tech med tanke på interiør og vinga. Understellet var han usikker på. Om det er noen her som kan fortelle meg hva m-tech står for og om selger hadde rett så blir jeg glad. Ellers så er det alltid gøy med ris og ros

Bilen ble importert i fra Tyskland i 97.

Ting og tang som er kjekt me bilen:

Avtagbart hengerfeste

Metallic lakk

Farget glass

Midtarmlene

Oppvarmede seter

Radio/CD

Sentrallås

Skinninteriør (STRØKENT)

Takluke

Alarm

Stålbjelker

Godkjent senkesett i vognkortet

MINIMALT med rust!

Fikk bilen for billigt pga defekt girkasse, så om noen vet om en automatkasse te salgs så er jeg meget interessert!

Dette er bildene som lå i annonsa, skal få tatt bedre bilder når det er lyst.

64_1007541912.jpg

64_1551884647.jpg

64_-1016666201.jpg

64_-1626804863.jpg

64_-2128682368.jpg

64_1446632525.jpg

64_-793515911.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slett ikkje verst.. Har sjøl en 535ia M-tech e34 som jeg er meget godt fornøyd med. M tech tror jeg kun innebærer interiør (stoler, 3 eiket ratt++), å evt sportsunderstell. Men er litt usikker på din, pga setene. For jeg har helt andre stoler i min iallefall. Men men, kan jo vere forsjellige utgaver.

5.jpg

Iallefall en meget fin bil. Legger ved noen bilder som kanskje kan være til inspirasjon;)

2.jpg

3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja eg ser det. Var stilige seter i din da. :) Selger snakka om at den var blitt importert da det var biligere å importere denne utgaven med m-tech enn å kjøpe i Norge. Setene er iallefall dødsgode. Er tilting, varme og korsryggstøtte som blåser seg opp om du trykker på en knapp, og kanskje mer som eg ikkje har funnet ut ennå. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja eg ser det. Var stilige seter i din da. :) Selger snakka om at den var blitt importert da det var biligere å importere denne utgaven med m-tech enn å kjøpe i Norge. Setene er iallefall dødsgode. Er tilting, varme og korsryggstøtte som blåser seg opp om du trykker på en knapp, og kanskje mer som eg ikkje har funnet ut ennå. :P

hm, er vel 2 typer av m-tech da, i og men d er m-tech styling også, d ligner litt på M5 stylinga;) trudde faktisk m-tech sto for stylingen og understell jeg :wonder: men d er vel noe med at d er sånn interiør da;)

11 Mercedes 250cdi 4matic bruksbil
07 bmw 525D M-Sport           bruksbil 

96 Audi A4 1.8TQ trimprosjekt.
Alpine,Genesis Dual Mono,Colossus,Cadence,DLS,RE8
Stereoprosjekttråd:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704
og http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=10&t=83636

Lenke til kommentar
Del på andre sider