DevilsTower Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Heisann. Det har seg sånn at vi er 120 elever på studiespesialisering, og tilnærma alle filmene vi ser er dritkjedelige med medfølgende oppgaver. Og på enhver film man kjøper/ser står det at det er forbudt med offentlig visning/visning i større grupper, noe som også da innebefatter skoler, right? Så i teorien kan jeg fullt lovlig si at jeg nekter å se filmen fordi det er ulovlig osv, og gå ut å loke istedenfor? Er så kjipt å bare se dritkjedelige filmer :P Så - har jeg rett til å si dette og gå ut neste gang? - Espen Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Ring datatilsynet å spør hvordan du personlig bør reagere ved en slik situasjon, kanskje få en skriftlig anbefalining hos dem referert til riktig paragraf i opphavsrettsloven. Kanskje best å ringe anonymt da slik at skolen ikke blir totaleid av dem :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 ...Så i teorien kan jeg fullt lovlig si at jeg nekter å se filmen fordi det er ulovlig osv, og gå ut å loke istedenfor? Er så kjipt å bare se dritkjedelige filmer :P Så - har jeg rett til å si dette og gå ut neste gang? Kjære Espen, ingen tvinger deg til å gå på skolen. Kjeder du deg så grusomt, så kan du være så snill å pelle deg hjem, få deg jobb i kassa på prix, og slutte å kaste bort skattepengene mine. Og før du slenger med leppa, anbefaler jeg deg å finlese litt på åndsverksloven. - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Desember 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Jeg søkte etter stipend, så da regner jeg med at jeg ikke får noe av skattepengene dine. Bøkene mine kjøpte jeg selv også. *syt og klag* Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 samme her... de skattepengene hjelper lite .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 hvor tror dere stipend kommer fra da? '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neptyr Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Jeg søkte etter stipend, så da regner jeg med at jeg ikke får noe av skattepengene dine. Bøkene mine kjøpte jeg selv også. *syt og klag* Hahahah, hvor faen tror du stipendet kommer fra? :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 hvor tror dere stipend kommer fra da? Og lønna til lærerne, og vedlikehold oppvarming av bygget, etc etc. - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duddelmus Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Jeg har nesten ikke ord... Alle vet da at stipend, lønn til lærere, bygninger, utstyr, strøm, vann, vedlikehold, etc blir betalt av den magiske skole-feen, som produserer penger og ubetalte lærere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Espen, livet er ikke en dans på roser, bare og sette seg ned og besvare oppgavene, og til opplysning, arbeidslivet har også mye kjedelige "events" man må igjennom. [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neptyr Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Trodde livet var en dans på roser jeg? :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mamolv Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Heisann. Det har seg sånn at vi er 120 elever på studiespesialisering, og tilnærma alle filmene vi ser er dritkjedelige med medfølgende oppgaver. Og på enhver film man kjøper/ser står det at det er forbudt med offentlig visning/visning i større grupper, noe som også da innebefatter skoler, right? Så i teorien kan jeg fullt lovlig si at jeg nekter å se filmen fordi det er ulovlig osv, og gå ut å loke istedenfor? Er så kjipt å bare se dritkjedelige filmer :P Så - har jeg rett til å si dette og gå ut neste gang? - Espen står dette med forbud på offentlig visning på de filmene dere ser på skolen å da?vet ikke om datatilsynet eller andre som evt har med dette å gjøre ser på dette som noe alvorlig,men lurer virkelig på kordan i helvete du da dkal få besvart oppgavene om du ikke har ro i rævva til og se de filmene...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyllish Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Er det så vanskelig å se på film? tar bare et par timer gutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Klager dere på at dere må se film også nå? Vi var overlykkelige om vi fikk slå ihjel ett par timer på å se film i skoletida! Bare å legge sag flat på pulten og slappe av da jo! Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Desember 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 står dette med forbud på offentlig visning på de filmene dere ser på skolen å da?vet ikke om datatilsynet eller andre som evt har med dette å gjøre ser på dette som noe alvorlig,men lurer virkelig på kordan i helvete du da dkal få besvart oppgavene om du ikke har ro i rævva til og se de filmene...? Står det på den rulleteksten som kommer på begynnelsen på en del av de, ja. Og forresten, lurte seg inn en leif. Jeg søkte ikke etter stipend, siden jeg ikke får uansett ;) Så min skolegang er selvsponset. Vil faktisk heller sitte å lese enn å se på dritkjedelige filmer. Da får jeg gjort oppgaver om noe jeg faktisk synes er ganske interessant i stedet for å svare på oppgaver på spansk fra en spansk film jeg ikke skjønte eller hørte en dritt fra. Jeg beklager sterkt at jeg har lærere som får lønn fra deres skattepenger, men det er dessverre noe jeg ikke får gjort noe med ;) Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg