Gå til innhold

Kjedelige filmer på skolen - kan jeg nekte å se?

Ranger emnet

DevilsTower

Anbefalte innlegg

Heisann.

Det har seg sånn at vi er 120 elever på studiespesialisering, og tilnærma alle filmene vi ser er dritkjedelige med medfølgende oppgaver. Og på enhver film man kjøper/ser står det at det er forbudt med offentlig visning/visning i større grupper, noe som også da innebefatter skoler, right? Så i teorien kan jeg fullt lovlig si at jeg nekter å se filmen fordi det er ulovlig osv, og gå ut å loke istedenfor? Er så kjipt å bare se dritkjedelige filmer :P

Så - har jeg rett til å si dette og gå ut neste gang?

-

Espen

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

...Så i teorien kan jeg fullt lovlig si at jeg nekter å se filmen fordi det er ulovlig osv, og gå ut å loke istedenfor? Er så kjipt å bare se dritkjedelige filmer :P

Kjære Espen, ingen tvinger deg til å gå på skolen. Kjeder du deg så grusomt, så kan du være så snill å pelle deg hjem, få deg jobb i kassa på prix, og slutte å kaste bort skattepengene mine.

Og før du slenger med leppa, anbefaler jeg deg å finlese litt på åndsverksloven.

- Rust never sleeps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Det har seg sånn at vi er 120 elever på studiespesialisering, og tilnærma alle filmene vi ser er dritkjedelige med medfølgende oppgaver. Og på enhver film man kjøper/ser står det at det er forbudt med offentlig visning/visning i større grupper, noe som også da innebefatter skoler, right? Så i teorien kan jeg fullt lovlig si at jeg nekter å se filmen fordi det er ulovlig osv, og gå ut å loke istedenfor? Er så kjipt å bare se dritkjedelige filmer :P

-

Espen

står dette med forbud på offentlig visning på de filmene dere ser på skolen å da?vet ikke om datatilsynet eller andre som evt har med dette å gjøre ser på dette som noe alvorlig,men lurer virkelig på kordan i helvete du da dkal få besvart oppgavene om du ikke har ro i rævva til og se de filmene...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

står dette med forbud på offentlig visning på de filmene dere ser på skolen å da?vet ikke om datatilsynet eller andre som evt har med dette å gjøre ser på dette som noe alvorlig,men lurer virkelig på kordan i helvete du da dkal få besvart oppgavene om du ikke har ro i rævva til og se de filmene...?

Står det på den rulleteksten som kommer på begynnelsen på en del av de, ja.

Og forresten, lurte seg inn en leif. Jeg søkte ikke etter stipend, siden jeg ikke får uansett ;) Så min skolegang er selvsponset.

Vil faktisk heller sitte å lese enn å se på dritkjedelige filmer. Da får jeg gjort oppgaver om noe jeg faktisk synes er ganske interessant i stedet for å svare på oppgaver på spansk fra en spansk film jeg ikke skjønte eller hørte en dritt fra.

Jeg beklager sterkt at jeg har lærere som får lønn fra deres skattepenger, men det er dessverre noe jeg ikke får gjort noe med ;)

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår