flesvik Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Står det på den rulleteksten som kommer på begynnelsen på en del av de, ja. Og forresten, lurte seg inn en leif. Jeg søkte ikke etter stipend, siden jeg ikke får uansett ;) Så min skolegang er selvsponset. Vil faktisk heller sitte å lese enn å se på dritkjedelige filmer. Da får jeg gjort oppgaver om noe jeg faktisk synes er ganske interessant i stedet for å svare på oppgaver på spansk fra en spansk film jeg ikke skjønte eller hørte en dritt fra. Jeg beklager sterkt at jeg har lærere som får lønn fra deres skattepenger, men det er dessverre noe jeg ikke får gjort noe med ;) Nei din skolegang er ikke selvsponset selv om du ikke får stipend nei. Skolen må ha penger for og drives (lønn til lærere, vedlikehold, ol.) og dette kommer ofte fra at skolen får ett hvisst beløp for hver elev dem har. Så du driver nokk og tapper staten for penger selv om du ikke vet om det. På skolen min f.eks. (Hist) får skolen 35000 kr for hver elev som fullfører bachelor-graden og disse pengene kommer vel fra staten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Og forresten, lurte seg inn en leif. Jeg søkte ikke etter stipend, siden jeg ikke får uansett ;) Så min skolegang er selvsponset. Det viser jo at mine skattepenger allerede er blitt kastet bort her :rolleyes: Man kan bare håpe på at du blir eldre og visere en gang. Jeg beklager sterkt at jeg har lærere som får lønn fra deres skattepenger, men det er dessverre noe jeg ikke får gjort noe med ;) Slutt på skolen da vel. Er du på videregående og ikke liker å gå på skolen, så synes jeg absolutt at du skal gjøre det. Særlig hvis du ikke går på noen yreksrettet linje. Det siste vi trenger er almennstudenter som ikke vil studere videre, men som i stedet soser rundt på ett par folkehøyskoler for å "finne seg selv" før de går over til å bli fulltids trygdesnyltere. - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Ro rogna litt da gutter.. Om Espen slutter på skolen eller ei, så trur jeg nok dere må betale skatt fordet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Blir bare høvelig provosert av at denne Espen skal sladre på skolen til "datatilsynet" (som forøvrig ikke har noe som helst å gjøre med åndsverksbeskyttelse) fordi han synes timene er kjedelige. Å undervise er en utaknemmelig jobb. Og å få gratis undervisning er ett privilegium, noe Espen burde lære seg å verdsette. - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Desember 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Slapp nå av, folkens, jeg lurte bare på om det var lovlig eller ei. Har pågått en diskusjon i klassen en stund nå, og jeg tenkte jeg kunne spørre. Er da det vi har forumet for? Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Og for å svare spørsmålet ditt. - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Kjære DevilsTower; du valgte selv og gå på skolen du går på, og da velger du (selvsagt) også uskrevet læremåtene deres (med mindre de er fullstendig fra sans og samling) men da igjen; hva er gale med en film, selv om den er kjedelig? Er jo bare og lene seg tilbake, putte oppi en prell og snakke vekk timen\sove :) 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Desember 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Og for å svare spørsmålet ditt. Takk! :) Da har jeg svaret. Kjære DevilsTower; du valgte selv og gå på skolen du går på, og da velger du (selvsagt) også uskrevet læremåtene deres (med mindre de er fullstendig fra sans og samling) men da igjen; hva er gale med en film, selv om den er kjedelig? Er jo bare og lene seg tilbake, putte oppi en prell og snakke vekk timen\sove :) Nja, njo. Vanskelig å sove når alle sitter å skriker og kaster ting på deg anyways, folk klarer ikke oppføre seg når man sitter å skal se film, så det er nesten bedre å gå ut å jobbe med noe annet. Men jeg skal overveie den muligheten neste gang ;) Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 hør på musikk, og se på den deilige dama i klassen. Funka alltid for meg. Og hvis dere skal se en film om 2 leger på motorsykkel eventyr, så følg med, for den er bra. Hetere noe ala motorsykkeldagbøkene. (spansk) Film er og blir kjedelig som regel, men er bedre enn gramatikk. Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Desember 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 Det var faktisk den vi så sist. Den var så til de grader kjedelig! Og når man i tillegg har anleggsarbeide rett utenfor vinduet, sol midt på prosjektoren, som gjør at man hverken ser eller hører noen ting blir det ikke så lett å skulle gjøre et ark med oppgaver senere. Men nok om saken, kan godt stenges nå! :) Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyllish Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 er ikke det dere som går inn i den nye reformen? da skal alle elever ha bærbar pc, da kan du jo feks ruve rundt på dette forumet i de "kjedelige" film timene dine.! hvis vi får lov å se film er jeg faktisk glad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Vi bruker av og til å få se på film på et annet klasserom, selv om stolene er jævlige,og filmen er kjedlig, så bruker jeg å handle inn en kald cola,finne fram snusboksen, hive på MP3spilleren, og se på den fineste jenta i klassen for så å fantasere seksuelt om henne.Tiden går på 123 da :) 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Sov! Natta. Hver film! like herlig hver gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Vi bruker av og til å få se på film på et annet klasserom, selv om stolene er jævlige,og filmen er kjedlig, så bruker jeg å handle inn en kald cola,finne fram snusboksen, hive på MP3spilleren, og se på den fineste jenta i klassen for så å fantasere seksuelt om henne.Tiden går på 123 da :) hansyboy har skjønt det, gjorde så og si det samma. :win Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Det som også er en god ide, er å ta på seg en stor joggebukse, sitte seg langt unna folk, og ronke laksen mens du fantaserer seksuelt om den fineste jenta i klassen. Dette er dog ikke noe jeg har prøvd selv, men har hørt av flere i klassen at dette er en klassiker under filmseeing :) 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg