henningl Skrevet Juli 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2002 Bor i Molde.. lurer på om noen vet om hvor nærmeste ruller som jeg kan måle effekten på? Og da tenker jeg ikke på NAF. Har vært der før og de viste knapt nok åssen rullen fungerte (og ikke var det skikkelig rulle heller), dessuten har jeg gjort mer med bilen siden den tid :) Er det forresten noen molde-rånere på forumet her? Siter Hostmaster http://www.200sx-ogn.org ----- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Juli 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2002 det er vel kanskje litt for langt unna for deg,men ES Tuning i Trondheim har visstnok rullende landevei for opp til 600 hk... regner med det er nok...? :D Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet Juli 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2002 Er den for 4WD også ? Eller noen andre som vet om Ruller for 4wd i nærheten av Sunndal ? Molde og i rundt der ?? Hennigl:Hender no at jeg er innom molde, på en rånerunde avog til.. Skal hilse på om jeg ser deg der.. Har no pratet med deg før :) Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henningl Skrevet Juli 31, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2002 Trondheim er litt langt bare for noe slikt.. får ta det en gang jeg er i bergen tenker jeg :) Bare hilse på codeman.. blink med lysa eller noe, ikke alltid jeg kikker så enormt på bilene jeg møter :) Siter Hostmaster http://www.200sx-ogn.org ----- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet Juli 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2002 Originally posted by henningl Bare hilse på codeman.. blink med lysa eller noe, ikke alltid jeg kikker så enormt på bilene jeg møter :) Du skal nok legge merke til det ;) Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audunius Skrevet August 1, 2002 Rapporter Share Skrevet August 1, 2002 Originally posted by Code-Man Du skal nok legge merke til det ;) Hehe. Blink me lysa ja.... hehehe :) Artig :) Har no nesten ikkje lys på biln din hell du da ;) :D Siter 1988 Peugeot 405 MI 16 1993 Golf 1.9 TDK x 1993 Rieger Golf x 1988 Peugeot 405 MI 16 x 1982 Toyota Starlet 1.3 DL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet August 1, 2002 Rapporter Share Skrevet August 1, 2002 Vis det er på vinteren, så kan d kansje lønne seg med solbriller ja :cool: :rolleyes: Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ardous Skrevet August 2, 2002 Rapporter Share Skrevet August 2, 2002 Jau, med de UFO lysa din i grillen på Vintern er vel heller sveisemaske å foretrekke :D Siter Moderator kan gjerne slette min konto. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg