bjirn Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Er det modifisering å rydde? :P Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet November 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 Originally posted by bjirn Er det modifisering å rydde? :P Hehe, går jo for clean look :D Fått inn litt bedre anlegg i bilen nå, bytta høyttalere foran: Før/etter :) Og satt et par 6x9" i hattehylla: siden det er noe dritt å måle nøyaktig hvor store hull som trengs til 6x9" høyttalerene tegnet jeg like gjerne rundt skilpadda og kuttet ut, passet perfekt :D Ble litt bedre lyd nå :) Mangla noe i lydbildet, så setter nok inn subben når jeg får tid... Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet November 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 Og nå er nok mesteparten av anlegget borte igjen. Etter en liten dult borti en taxi, så måtte jeg parkere bilen oppe ved jobben. Nettop vært og sett på den nå, etter at jeg fikk tlf fra onkelen min om at noen hadde brutt seg inn i den. De hadde knust ruta på førerdøra, og stjålet alt av verdi inni bilen. Anlegg, verktøy, cder ++ og de hadde faen med også tatt girkula jeg nettop hadde satt inn. Skikkelig renska bilen innvendig for alt som var verdt noe. Folk som gjør sånt skulle hatt bank til de ikke husker navnet sitt lenger. Og så litt til. anger2 Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 22, 2003 Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 Kjipt...max kjipt.....men sånn er det blitt i Norge idag. Man har intet å tape på slike ting, det eksisterer jo ikke straff om man blir tatt... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet November 22, 2003 Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 Originally posted by zoom Og nå er nok mesteparten av anlegget borte igjen. Etter en liten dult borti en taxi, så måtte jeg parkere bilen oppe ved jobben. Nettop vært og sett på den nå, etter at jeg fikk tlf fra onkelen min om at noen hadde brutt seg inn i den. De hadde knust ruta på førerdøra, og stjålet alt av verdi inni bilen. Anlegg, verktøy, cder ++ og de hadde faen med også tatt girkula jeg nettop hadde satt inn. Skikkelig renska bilen innvendig for alt som var verdt noe. Folk som gjør sånt skulle hatt bank til de ikke husker navnet sitt lenger. Og så litt til. anger2 Forsikring? Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet November 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 Originally posted by GolfG60Syncro Forsikring? Selvsagt, og kvitteringer på alt av anlegg, siden alt ble kjøpt nytt, bortsett fra spillern, men har fronten og alle papirer på den. Så får jo igjen penger, men fortsatt dritsurt. Værre med verktøyet og småting. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 surt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet November 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Jepp.. Må ha ny radiator på golfen nå, noen som har tips om hvor jeg kan skaffe en bra og billig en? Vet de finnes på skroten, men den nærmest stenger samtidig som jobben slutter. Noen i Osloområdet som skal kvitte seg med en? Eller er det like greit å bare kjøpe en ny? Veng sine koster 680, men har hørt at Veng sine deler ikke er så supre. Alle råd mottas med takk :) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Januar 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 Siden jeg kjeder meg, skriver jeg opp hva som er gjort med bilen siste måneden. Den fikk seg en liten smell tidligere i vinter, så radiator, panser og frontplate måtte byttes. Med litt hjelp av ekspert og god gammeldags vold ble støtfangerfestene og fangeren og litt sånt retta opp igjen. Fordelerlokk, plugger og pluggledninger og stiften ble også bytta, samtidig som tenninga og forgassern ble stilt litt på. Ny grill er på vei, trenger ny fanger og, den kommer vel snart den og. Ene blinklyset nede på fangeren gikk også, kan de bare kjøpes i par? Eller har noen ett med hvitt glass liggendes som de vil kvitte seg med? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 om du allikevel skal kjøpe nye fremblinkers så gå for klarglass. har selv kjøpt de nå og de ser supre ut. gidder ikke montert dem før til sommeren da bilen er vinterparkert. men de er verdt de exstra 200,- ( i forhold til vanlige hvite) lykke til videre med prosjektet. ps. stokstad (hugger) på alnabru har som oftes mange golf deler til bra pris. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Januar 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 Originally posted by rakriste lykke til videre med prosjektet. ps. stokstad (hugger) på alnabru har som oftes mange golf deler til bra pris. [/b] Takker :) Har vært innom de en tur før, får vel stikke innom igjen og se om de har noe intressant der.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 om du er ute etter spesielle deler så må du ha gjevnlige besøk der. har fått tak i både stabstag, extraktor rør, 16v bremser +++ men man må være tidlig ute. mange som tar deler for så å selge dem videre. kjøpte et komplett mk3 dashbord (med alt) for en tusing. syns stokstad er best å handle med her i oslo. hva leter du etter nå? hvilke planer har du for bilen? Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Januar 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 Først bare få den i den standen den var i før, få i nytt anlegg, og litt sånt.. Er kaldt å skru ute nå, så kommer ikke til å gjøre noe store greier før sommern. Har du bilde av golfen din eller? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 trenger vel ikke skru ute? Det er jo derfor det finnes jo motorklubber. er selv medlem i Oslo ungdommens motorklubb som ligger ved haugenstua. en stor garasje-hall (ca 10 biler) med 2 løfte bukker og "alt" tenkelig verktøy til utlån. medlemspris er ca 100-600 i året (avhengig av alder, 15-25år) Besøk oss gjerne: http://www.motorklubben.com har bilder av bilen på denne linken: http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=24165 Mvh Rune Andre Kristensen Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Januar 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 Får sjekke ut den sida da vet du :) Prosjektet ditt virka bra, gleder meg til å se resultatet Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg