Jonte Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Originally posted by rakriste trenger vel ikke skru ute? Det er jo derfor det finnes jo motorklubber. er selv medlem i Oslo ungdommens motorklubb som ligger ved haugenstua. en stor garasje-hall (ca 10 biler) med 2 løfte bukker og "alt" tenkelig verktøy til utlån. medlemspris er ca 100-600 i året (avhengig av alder, 15-25år) Besøk oss gjerne: http://www.motorklubben.com har bilder av bilen på denne linken: http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=24165 Mvh Rune Andre Kristensen Synd det ikke finnes et slikt tiltak her i Narvik! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Originally posted by Jonte Synd det ikke finnes et slikt tiltak her i Narvik! ...eller i Asker :( Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleVik Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 finnes på Rud i Bærum, Bærum ungdommens motorsenter, koster 200 i året, har mekanikere som veileder deg, plass til 7 biler. Jeg bygget golfen min der... Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 feigt :( Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Greit å ha et motorsenter hvor man kan få veiledning og muligheten til å holde på hele året. billig ikke minst. det tilbys oxo andre aktiviteter der. i februar blir det tur til svenskerallyet bl.a. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Originally posted by rakriste om du allikevel skal kjøpe nye fremblinkers så gå for klarglass. har selv kjøpt de nå og de ser supre ut. gidder ikke montert dem før til sommeren da bilen er vinterparkert. men de er verdt de exstra 200,- ( i forhold til vanlige hvite) lykke til videre med prosjektet. ps. stokstad (hugger) på alnabru har som oftes mange golf deler til bra pris. vær oppmerksom på at 90% de glassklare blinklysa ikke er særlig tette.. blir veeeldig fort fukt i dem.. norskbildelsenter slutta å selge dem pga av dårlig kvalitet.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 in.pro er jo grei kvalitet det, iallefall min erfaring. men om de skulle lekke så er det 2 skruer, ta av lokket og legge på litt ekstra silikon. in.pro har oxo 1 års garanti om jeg ikke husker helt feil, de er jo tuv-godkjente. men er enig at man skal være litt på hugget med slike elektriske styling ting. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Originally posted by Helios vær oppmerksom på at 90% de glassklare blinklysa ikke er særlig tette.. blir veeeldig fort fukt i dem.. norskbildelsenter slutta å selge dem pga av dårlig kvalitet.. Gjelder dette BARE MK2? :eek: Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Januar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 Monterte MK4 sideblinklys på min for 185kr + litt arbeid. :) Orginale VW deler lekker vel ikke håper vi. ;) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Januar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 Originally posted by SpeedWell Orginale VW deler lekker vel ikke håper vi. ;) Joda, det gjør de av og til! Fikk nye frontlamper på garantien på min ex Polo 2001, som jeg kjøpte ny. Men de nye lampene dogga de åsså :mad: Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet April 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 Sakte men sikkert skjer det ting med bilen min og.. Her er et gammelt bilde, før jeg har gjort noe bakpå bilen: Her driver jeg og broren min og bytter baklyktene og skifter vindusheis på førerdøra: Og så resultatet til slutt: Håper på å få ny fanger til uka, så jeg kan få gjort enda mer.. Og så blir det vel vasking og bumpershine snart også.. Ting tar tid.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet April 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 Forresten noen som vet hvor man stiller tomgangen på golf? Golfen stopper når jeg står og venter i lyskryss og sånt, og det er jo ikkeno morro. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet April 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Ingen som kan hjelpe en stakkar? Golfen stoppa opp til parkeringsplassen i dag, halvveis ute i veien.. Ikke morro.. Forresten noen som vet om dørlåsene fra passasjerdøra kan byttes over til førerdøra? Passer det? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badcompany Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Still tenningen!! Funka for meg Går den på tomgang nårmotoren er kald og ikke når den er varm? Da er det vokstermostaten på forgasseren din som er gåen og da må den skiftes ut.. nytter ikke å kjøpe brukt må ha ny... Håper dette var til hjelp for deg... Siter 85 mod. VW Golf II 1.8 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 du er nødt til å vaske bilen din oftere :) kommer til å ende opp som det rusthølet på kort tid.. ellers, senksenksenk og lakk fangere.. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg