Elanzer Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Kode : LZ5M Navn: NOGAROBLAU PERLEFFEKT såån, da er vi alle glade :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab-loffer Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Fikk du til det med tomgangen? Er den slik at den først en stund jager litt på turtallet så stopper bilen? Akkurat dette sliter jeg med... :( Siter Kosebil: BMW 525d ///M-sport - 2007 Servicevogn: Toyota HiAce 2,4td - 1999 Borte vækk: Peugeot Partner 1,9D - 2001 Borte vækk: Audi A6 1,9 TDi avant - 1998 Borte vækk: VW Golf 1,8 - 1986 Borte vækk: VW Passat 1,9TDi - 1994 Borte vækk: BMW E30 325iX - 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mai 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 Originally posted by Jim-Christer Torstensen Fikk du til det med tomgangen? Er den slik at den først en stund jager litt på turtallet så stopper bilen? Akkurat dette sliter jeg med... :( Den ble plutselig helt fin en stund, så jeg gadd ikke gjøre noe med det, men nå er den teit igjen. Men jeg har ikke samme problemet som deg, er bare at når jeg stopper opp bilen så dør den på turtallet. Siden bilen min lekker litt kjøleveske kan det være vokstermostaten min som er mongo. Søkte litt selv nå, er utrolig mange tråder på forumet her om forgasserproblemer og sånt, mulig du finner noe der? Lykke til iallefall :) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab-loffer Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Skal se hva jeg finner ut av. Takk :) Siter Kosebil: BMW 525d ///M-sport - 2007 Servicevogn: Toyota HiAce 2,4td - 1999 Borte vækk: Peugeot Partner 1,9D - 2001 Borte vækk: Audi A6 1,9 TDi avant - 1998 Borte vækk: VW Golf 1,8 - 1986 Borte vækk: VW Passat 1,9TDi - 1994 Borte vækk: BMW E30 325iX - 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mai 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Går sakte fremover bilen pga eksamener.. Har fått tak på noen smådeler og montert.. Blir litt tetting av radiator og småjustering av motor i morgen regner jeg med.. Siden jeg har lakkoden blir det også pussing og lakking i ledige øyeblikk fremover.. Bilder kommer etter lakking. Men en ting jeg tenkte jeg skulle informere om: Står en golf med 90dører på høggern på Alnabru, uten dørhåndtak, så hvis noen trenger er det bare å løpe og kjøpe fort som f! ;) Alle har vel ikke tenkt til å bygge oldschool for tiden? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aalerud Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Er noen sett med 90 dører på høggern ved nesodden også. hvertfall for ett par dager sia. Siter (o) VW Golf GTI 00 mod (x) VW Golf GTI 97 mod (x) Audi A4 avant 1.8T 01 mod (x) Nissan Primera 2.0 SRI 95 mod (x) VW Golf 2 1,6 gl 88 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 noen som vet hvor mye huggerier tar for et sett med 88-dører?Er det dyrt? Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mai 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Originally posted by Golfy noen som vet hvor mye huggerier tar for et sett med 88-dører?Er det dyrt? Er en tråd om det her Ser ut som du må ut med over tusenlappen iallefall.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Juni 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Endelig fått gjort litt med golfen, nå som eksamenstida er over.. Har pussa og lakka framfangeren, vindusviskerne og nederste lista på grillen.. Skal ned og sette på fangeren med sota blinkere som jeg nettop fikk i posten senere i dag.. Panseret er pussa og forsinket, men mangler litt sparkling, så det er ikke lakkert enda.. Ser skikkelig prosjekt ut :D Glemte kamera når jeg og broren min jobba med det i går, men skal ta litt bilder i dag, så da kommer det sikkert noen her.. Kommer på streetmeet på ikea senere i dag, så hvis noen ser den fine blå golfen min med det fine panseret, så er det bare å hilse på.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Juni 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Etter å ha fått på panseret og vindusviskerne igjen Og etter å ha satt på fangeren, men ikke festa den ordentelig Og så komme på 5 minutter før streetmeet at jeg måtte huske å sette på skiltet :D Panseret skal sparkles, pusses og lakkes. Blir nok litt penere da.. Men det kommer når jeg har tid, muligens etter jobbtur til Belgia :cool: Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Juli 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Bilen er lakket, og selges.. Løp og kjøp! :D Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 DENNE BLE STJÅLET NATT TIL ONSDAG 27.10.2004!!! :mad: ble stjålet fra brynseng, hvis noen har sett den i går eller i dag, ta kontakt!! Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet November 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Som det står i opplysningstråden, bilen er funnet igjen. Fikk nettop telefon fra forsikringsselskapet om at den blir kondemnert.. Så det var slutten på denne bilen.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet November 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 ............ Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 1 golf på hønefoss, samt i valdres her jeg bor med samme farge som er stjelt de siste ukene.. har også golf med samme farge som dem, er nervøs jeg;/ hehe.. Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg