Gå til innhold

Gromgolfen

Ranger emnet

zoom

Anbefalte innlegg

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fikk du til det med tomgangen? Er den slik at den først en stund jager litt på turtallet så stopper bilen?

Akkurat dette sliter jeg med...

:(

Kosebil: BMW 525d ///M-sport - 2007

Servicevogn: Toyota HiAce 2,4td - 1999

Borte vækk: Peugeot Partner 1,9D - 2001

Borte vækk: Audi A6 1,9 TDi avant - 1998

Borte vækk: VW Golf 1,8 - 1986

Borte vækk: VW Passat 1,9TDi - 1994

Borte vækk: BMW E30 325iX - 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jim-Christer Torstensen

Fikk du til det med tomgangen? Er den slik at den først en stund jager litt på turtallet så stopper bilen?

Akkurat dette sliter jeg med...

:(

Den ble plutselig helt fin en stund, så jeg gadd ikke gjøre noe med det, men nå er den teit igjen. Men jeg har ikke samme problemet som deg, er bare at når jeg stopper opp bilen så dør den på turtallet. Siden bilen min lekker litt kjøleveske kan det være vokstermostaten min som er mongo. Søkte litt selv nå, er utrolig mange tråder på forumet her om forgasserproblemer og sånt, mulig du finner noe der? Lykke til iallefall :)

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går sakte fremover bilen pga eksamener.. Har fått tak på noen smådeler og montert.. Blir litt tetting av radiator og småjustering av motor i morgen regner jeg med.. Siden jeg har lakkoden blir det også pussing og lakking i ledige øyeblikk fremover.. Bilder kommer etter lakking.

Men en ting jeg tenkte jeg skulle informere om:

Står en golf med 90dører på høggern på Alnabru, uten dørhåndtak, så hvis noen trenger er det bare å løpe og kjøpe fort som f! ;) Alle har vel ikke tenkt til å bygge oldschool for tiden?

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Endelig fått gjort litt med golfen, nå som eksamenstida er over.. Har pussa og lakka framfangeren, vindusviskerne og nederste lista på grillen.. Skal ned og sette på fangeren med sota blinkere som jeg nettop fikk i posten senere i dag.. Panseret er pussa og forsinket, men mangler litt sparkling, så det er ikke lakkert enda.. Ser skikkelig prosjekt ut :D

Glemte kamera når jeg og broren min jobba med det i går, men skal ta litt bilder i dag, så da kommer det sikkert noen her..

Kommer på streetmeet på ikea senere i dag, så hvis noen ser den fine blå golfen min med det fine panseret, så er det bare å hilse på..

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha fått på panseret og vindusviskerne igjen

show_image_stream.php?bid=10736576&dx=527&dy=395

Og etter å ha satt på fangeren, men ikke festa den ordentelig

show_image_stream.php?bid=10736575&dx=527&dy=395

Og så komme på 5 minutter før streetmeet at jeg måtte huske å sette på skiltet :D

show_image_stream.php?bid=10736577&dx=527&dy=395

Panseret skal sparkles, pusses og lakkes. Blir nok litt penere da..

Men det kommer når jeg har tid, muligens etter jobbtur til Belgia :cool:

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • 3 months later...
  • 3 weeks later...