Gå til innhold

Trenger en Ventil!!

Ranger emnet


opasb

Anbefalte innlegg

Hei.Trenger en innsugsventil til mopeden min

hodet er 23mm

stammen er 4.96mm (mulig 5mm)

lengde er 66mm

 

noen som vet hvor og få tak i??

Hva slags moppe? Hva slags låsing,3-spors eller radius?

 

Finnes ikke original? :)

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er en 110ccm... choppermoped..

nei det tar over 5uker og få tak i orginal deler.¨

 

mener med låsinga? det er 2 "låseting" sånn som på en vanlig biltopp.

Det finnes minst 4 forskjellig utformede sånne "låseting" til 5mm stamme,og ingen av de går om hverandre,siden sporet i ventilen ikke er likt de imellom... Jeg har masse 5mm skrapventiler (bare byttet ut,ikke skrap i den forstand :) ) jeg kunna korta og slipt spor i,men da må jeg vite hvordan de sporene i toppen på ventilen ser ut...og hvor langt oppe på stammen sporet/sporene sitter..

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes minst 4 forskjellig utformede sånne "låseting" til 5mm stamme,og ingen av de går om hverandre,siden sporet i ventilen ikke er likt de imellom... Jeg har masse 5mm skrapventiler (bare byttet ut,ikke skrap i den forstand :) ) jeg kunna korta og slipt spor i,men da må jeg vite hvordan de sporene i toppen på ventilen ser ut...og hvor langt oppe på stammen sporet/sporene sitter..

 

ja det var det. skal ta ett bilde da..:) 10min.

¤ Ford Sierra (volvo b230a motor) *bilcoss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å da kom jeg på at jeg seff ikke hadde kortleser så jeg får inn bilder.

 

men det er 2 sånner halve låseringer.

 

hmm..

De er de to halve som finnes i et utall versjoner.. uten riktig form i ventilen,så kommer de kanskje ikke skikkelig på plass,med totalhavari som resultat...

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er de to halve som finnes i et utall versjoner.. uten riktig form i ventilen,så kommer de kanskje ikke skikkelig på plass,med totalhavari som resultat...

 

sjekk pm

Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil)

Bmw 325i 87, Rallycross National

Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt

Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår