Arbag Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Hei! Min 190E ser ut til og ha fått seg en liten vinterforkjølelse. Den går bare på tre sylindre. Har sjekka pluggen og den så fin ut og hadde bra gnist. Ser også ut som at det kommer bensin ut fra potta når den går en stund. Merket også at når jeg ruset den opp litt virket det som om den siste sylinderen kom en liten stund men ga seg igjen etter en liten stund på tomgang... Det er en 93 modell, 1.8 sportline. Skiftet plugger, rotor og fordelerlokk for en stund siden, men bilen har gått greit etter det... Noen som har peiling hva dette kan være evnt. har opplevd noe lignende? Dette går hvertfall over min forstand! :win Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arbag Skrevet Desember 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Ingen som har peiling på hva dette kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toreso Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Prøv 190klubben du. Ikke så veldig mange med peiling som henger her i forhold til der ;) Siter 1984 Volvo 360 2.0 1993 BMW 318is 1991 MB 190E 2.3 Sportline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 kan være ett rele bare ;) hadde samme problemet på min, gikk på 3 på lavt turtall når jeg rusa så kom den på 4 Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arbag Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Hva slags rele går dette på da isåfall? Noe jeg kan skifte selv? Har også prøvd å meldde meg inn i 190klubben men venter fortsatt på e-post etter å ha meldt meg inn... Har forstått det sånn at det koster 190kr å være medlem, men har jo ikke fått verken kontonummer eller noe info om at det må betales... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zebbe91 Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Har du go kompresjon i sylinderen?? Dura d å rista på tomgangen? Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mercedes w201 Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 sjekket pluggledninger? og er ikke kondens i tanken din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbkomfort Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Sjekk at sylinderen som ikke går har kompressjon, enkleste måten er å holde en finger over plugghullet å kjøre starteren, men på din motor må du vel finne noe å forlenge fingeren med. Dysa som gir bensin til sylinderen kan faktisk bli tett, denne kan blåses ren med trykkluft.. Siter 230TE/-84 & 280SE/-80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg