Gå til innhold

Lurer på om bak akslingen har gått til dunders?

Ranger emnet

killerFly

Anbefalte innlegg

Hei. lurere på om bakakslingen har havarert.. Kjøpte for en stund siden en bakaksling som skulle være med 60-70% sperre på.. Men viste seg seg når jeg svinger helt over.. Så drar jeg ene hjulet etter meg.. så derfor mistenker jeg sveist bakaksling altså 100% sperre.. Når jeg kører no.. Så kommer det klanke lyder på en måte.. Virker som det kommer bakfra.. Begynte med at di kom når jeg svingte litt til høyre.. Men no virker det som det er litt når jeg svinger til venstre også.. Første som slo meg va et hjul lager eller noe.. Men no lurere jeg på om det er bak akslingen...??? Eller hva tror dere ??

Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her..

Proskjektsiden og oversikt over bilene..

http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

diffen på 780en tok også turen..

ikke noe herjing elns, men den taklet åpenbart ikke turbomotor..

Men jeg vet jo ikke om forrige eier hadde herjet den da.. Men ja.. Det var fremdrift, men om man kjørte fremover, så rev det i hele bakstillingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

diffen på 780en tok også turen..

ikke noe herjing elns, men den taklet åpenbart ikke turbomotor..

Men jeg vet jo ikke om forrige eier hadde herjet den da.. Men ja.. Det var fremdrift, men om man kjørte fremover, så rev det i hele bakstillingen.

Så pass ja, er utrolig kjedelig d derre! Men du skal ikke ta inn noe true track i den nermeste fremtid da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, var det som va planen.. Men garasjen er for tiden stapp full av ved :S

Kan da vel få gjort det forde om du ikke har garasje, Lå ute å bytta bakaksel i kuldegrader jeg.

Men det er meg da!

Du behøver ikke å jekke opp bilen engang når du bare skal ha av lukket, med mindre bilen din er så senka eller liten klaring ned til bakken at du ikke kan ligge under.

Ta et bilde av hvordan det ser ut når du tar det opp da.

MVH

Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan da vel få gjort det forde om du ikke har garasje, Lå ute å bytta bakaksel i kuldegrader jeg.

Men det er meg da!

Du behøver ikke å jekke opp bilen engang når du bare skal ha av lukket, med mindre bilen din er så senka eller liten klaring ned til bakken at du ikke kan ligge under.

Ta et bilde av hvordan det ser ut når du tar det opp da.

Skal gjøre det. Har snart kommet meg igjennom vedstabelen no :P hehe.

Bilen er senket 40mm Men virker som litt mere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider