acoupe Skrevet November 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 Heisann! Jeg vil gjerne ha en mail adresse, kan du ordne stian@chrysler-club.org ? Og hvilken status i klubben få vi andre som er med å planlegger litt om klubben nå? da mener jeg.... Reiner, du er leder, så er det 3 andre inkl meg, hvilken status får vi? mvh stian Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet November 6, 2003 Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 Husk å sørge for at Chrysler siden blir "classy"... Må jo sørge for å profilere merke deres på riktig måte... ;) Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reinert A Skrevet November 6, 2003 Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 Originally posted by sutarts Heisann! Jeg vil gjerne ha en mail adresse, kan du ordne stian@chrysler-club.org ? Og hvilken status i klubben få vi andre som er med å planlegger litt om klubben nå? da mener jeg.... Reiner, du er leder, så er det 3 andre inkl meg, hvilken status får vi? mvh stian Eventult hvem stilling andre får kan vi jo ta etterhvert , når forumet er oppe...de første får jo så klart best.. bare jeg kan stole på dere :D ok , skal lage mailen nå... kan pm deg om passordet... veit du åssen du setter opp mail i outlook? det du må gjøre... eller så er det en forklaring her! http://www.fastname.no/pages/support/?support=email&client=outlookexpress5 utgåande mail er mail.chrysler-club.org inkommende får du fra din ISP Mvh Reinert Andersen Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomasK Skrevet November 6, 2003 Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 Kongekult! Rino er flink gutt! :) Tar gjerne en mailadresse jeg også, tomas@chrys...no Siter 2007 Ford Mustang Shelby GT 1977 Ford Mustang II Mach 1 5.0 2005 Chevrolet Colorado 3.5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet November 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 Originally posted by Rino Eventult hvem stilling andre får kan vi jo ta etterhvert , når forumet er oppe...de første får jo så klart best.. bare jeg kan stole på dere :D ok , skal lage mailen nå... kan pm deg om passordet... veit du åssen du setter opp mail i outlook? det du må gjøre... eller så er det en forklaring her! http://www.fastname.no/pages/support/?support=email&client=outlookexpress5 utgåande mail er mail.chrysler-club.org inkommende får du fra din ISP Mvh Reinert Andersen kjempeflott! :) Har aldri satt opp mail i outlook før, men jeg skal nok klare det, linken du skrev opp kan nok bli nyttig! Send passordet til mailen min du s_furuseth@hotmail.com mvh stian Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sorvik94 Skrevet Januar 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2011 hvor mange medlemmer er dere nå da? :P Siter Chrysler neon 97 mod 2.0i - http://www.bilforumet.no/bilmerker/chrysler/neon/292464-sorviks-neon-trad-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
challenger Skrevet Februar 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2011 Finnes det noen hjemmeside å følge med på aktiviteten i klubben? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BabeMagnetWagon Skrevet Februar 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2011 Morro ;) Siter - VW Touran 08 - Mazda Rx8 Highpower - Audi A4 TQ 2000mod (Solgt) - Chrysler Neon Hahn SRT4 270hk (Prosjekt 09/2010)Ferdig! (Solgt) - Bmw E36 328i cab 98mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
premoe Skrevet Mars 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2012 Hva er status på det her? Siter Chrysler Stratus 2.0 LE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sorvik94 Skrevet Mars 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2012 Det er noen av oss som har tenkt å lage en chrysler klubb for bare neon og stratus ;) Med møtested i Tr. heim, premoe.. Siter Chrysler neon 97 mod 2.0i - http://www.bilforumet.no/bilmerker/chrysler/neon/292464-sorviks-neon-trad-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
premoe Skrevet Mars 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2012 Det har jeg skjønt ;) Men hvordan ligger det ann, altså hva er status på det her. Siter Chrysler Stratus 2.0 LE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trialmaster Skrevet Juni 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2012 Statusen er den at jeg prøver først å få samlet flest mulig stratuser og Neoner for en parade under 4. Juli amcartreff i Lillestrøm. Har også hatt kontakt med Modern Performance i Texas, og håper på å få promotere de til neste år på store amcartreff, for rett og slett for å kunne øke interessen for chryslers småbiler, som er i ferd med å dø ut i dette landet. De har gjort stor suksess. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xRisenx Skrevet Oktober 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2012 Hallo. Jeg kan fikse side vis det trengs :) Siter 95 Mod Chrysler Neon 2.0L SE - Wrecked 2010 96 Mod Chrysler Neon 2.0L SE - Alive 98 Mod Chrysler Neon 1.8L SE - Wrecked 2012 96 Mod Chrysler Neon 2.0L SE - Current Project Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trialmaster Skrevet Oktober 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2012 Snakk med Sorvik om det. Han har vist no gåendes der :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sorvik94 Skrevet Oktober 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2012 Hadde jo vært bra om han hadde fiksa side da :P Så kommer vi igang, men kan du å lage bakgrunnsbilder etc.. programere knapper og duppeditter på nettsider xRisenx? :) Siter Chrysler neon 97 mod 2.0i - http://www.bilforumet.no/bilmerker/chrysler/neon/292464-sorviks-neon-trad-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg