Zer0z Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 heisann. jeg har klart å få et hull i bensintanken min på min 91mod Ford Sierra CL2.0i DOCH . Har hørt man kan ordne hullet/lekkasjen med metallsparkel utapå. går det bra, eller? bensinen reagerer vel ikke på metallsparkelet eller noe ? har også tenkt på en ny tank. men mekonomen skal ha 1800,- på stjørdalen for en sånn. men har funnet flere på bruktbildeler.no men er litt usikker på hvilke tanker som passer. hvilke modeller av sierra, evt anndre ford modeller som passer på min 91mod CL med bagasjeluke, og hva må jeg evt være obs på når jeg monterer/ demonterer tanken fra bilen ? Mvh Tor Arne Larsen Siter - 96' Volvo 940 LT - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Av med tanken, og tøm den, så skyller du den med vann inni, og sveiser den ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg