Sn0mann Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 Heisann!* Hvordan i alledager tar man av disse dørknottene? Altså, de dingsene som går opp/ned når man låser opp/låser bilen? mvh, Sn0mann :) Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Finn- Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 Er ikke e bare skrudd på som en vanlig "mutter" da...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Desember 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 dom sitter noe helvettes fast så trodde de var montert på en annen måte, derfor jeg lurer =) men dem er bare skrudd på altså? Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 finn en avbiter å riv det du makter:D neida hehe, er vel bare skruvd på de ja;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Desember 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 finn en avbiter å riv det du makter:D neida hehe, er vel bare skruvd på de ja;) hehe, skal ut å ta med meg en tang nå, så får vi se hvordan dette går :P dem sitter noe helt forj***ig fast iallefall:P vi får se =) Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirlanD Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Hva kom du fram til da?? :) Siter MIN RS4: http://www.garaget.org/?car=228540 MIN X R32: http://www.garaget.org/?car=38599 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Desember 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 skal ærlig innrømme at jeg ikke har prøvd enda:P emn skal det i morra, :=) Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 vwvortex har en DIY-guide for det meste.. link. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg