Juristen Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 noen som har noe åå si om mercedes gelandewagen? Ja. Søppelbil, uavhengig av motorstørrelse. Mulig at de heeelt nye er litt bedre, men dem får du ikke for 50 lapper... Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Desember 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Ja. Søppelbil, uavhengig av motorstørrelse. Mulig at de heeelt nye er litt bedre, men dem får du ikke for 50 lapper... begrunn hvorfor det er en søppelbil? Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 chevyen er ikke så gal på vinteren som dere skal ha det til, men så kjører vi stortsett på piggdekk her nordpå. fadern har mangen gang sott seg fast i snø og har aldri trengt hjelp til og komme seg løs Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Toyota Previa :P altså min, skal selge den for ca 50 lapper.. trekker det meste, vet ikke helt om den trekker 2 tonn, men om du vil kan jeg spørre fattern ;) han vet nok (tipper folk tar dette som kødd):( Siter -Toyota Previa 2001(bilde) -Daelim Roadwin (bilde) -GMC(bilde) -Opel Zafira -Volvo c30(bilde) -Honda Civic(bilde) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 folk tar dette som kjøp og salg! http://www.bilforumet.no/faq Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Erik89, er du 17 år og eier en C30? Og alt det andre i signaturen? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 hmm. virker som det er familiens. siden han skal spørre fattern:) men han sier nå vitterlig MIN! skrytepåseg:)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 kan nå værtfall med ærlighet si at jeg eier alt i min signatur :D Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 noen som har noe åå si om mercedes gelandewagen? Velta med hilux og kammerat kom opp med gelenderwagen.. Trengte ikke sette på diffene engang for å dra rundt lux'n! Tøff er den og ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 chevyen er ikke så gal på vinteren som dere skal ha det til, men så kjører vi stortsett på piggdekk her nordpå.fadern har mangen gang sott seg fast i snø og har aldri trengt hjelp til og komme seg løs Komme fram er en ting. Å holde seg på veien er en anen ting. 2 tonn av totale 2.5 tonn hviler på framakselen [check] Automatgir [check] Nesten ikke bremser i ræva [check] Spark meg ut av veien diffsperre (låser akslingen hvis ett hjul glipper litt) [check] Nå baserer jeg listen min på en halvgammel dodge-van jeg hadde gleden av å kjøre en vinter på utslitte "piggfrie" dekk. Hadde ett par morsomme tilfeller der jeg stod på bremsene på parkeringsplassen og bilen bare ble skjøvet framover pga at ikke bakbremsene helt hadde lyst til å låse bakakslingen. Måtte gire i N i hver nedoverbakke slik at man får stoppet bilen om det skulle være noe... Og selvsagt bakakslingen som pluttselig vil hjelpe bilen ut i grøfta... Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast_740 Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Patrol 3,3 turbodiesel! Goodshit drabil! AutoDB.no - Salgsoppgave AutoDB.no - Salgsoppgave men pass på elfeil på disse ettersom jeg har hørt at eldelene er litt stive i pris:) Siter Biler nå: 1990 740(FK,940 etc) 1973 144(bruksvogn) 1987 740 (bruksvogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sebastian Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 patrol 3,3 uten tvil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Desember 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 hvor tung hengerlass kan patrol 3,3 ta da? Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sebastian Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 Patrolen kan vertfall dra 2,5 tonn lovlig. Noen er registert med 3200 og 3500 kg hengervekt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 Patrol 3,3 turbodiesel!men pass på elfeil på disse ettersom jeg har hørt at eldelene er litt stive i pris:) Og rust i karosserifestene bakover.... Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg