Roy Drage Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 Fikk høre at jeg aldri ville få trøkk i denne bilen, men mange har skiftet mening etter å ha hørt lyden og følt trykket på kroppen, har også hatt båndpass i en BMW E-34 det er også en godt isolert bil, uten tank i ryggen vel å merke, men der er det heller ingen vei uten om båndpass for å få trøkk i kupeen. Det er tross alt du som sitter inne i bilen som skal høre musikken og føle trykket, ikke alle utenfor. Et annet tips er å stive av/ bruke oppigjen deler av eller hele hattehyllen, da den er perfekt formet til bakruten din. Det er også pent å forsenke rør og høyttalere. Lykke til med byggingen!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 kommer nok til å trøkke litt det der ja :) blir morro å se hvordan du løser plassering og bygging da jeg har en kammerat som skal bygge i samme bil lykke til Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perena Skrevet Desember 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2007 båndpass ja.. får se om jeg bygger ei slik kasse til subbene da;) for med en enkelt sub i portet kasse spillte det dritdårlig:S Siter MB 190E 2.0 Prosjektor hovedlys, klarglass baklykter, klarglass blinklys, bakrutesenker, SP speil med blink, turboskjerm, 18tom AMG monoblock felger, og "en del" anlegg. kommende: 16v interiør, sportsdempere, nylonforinger, ventilerte skiver osv:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Somme Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 hva vill det si å ha båndpass? er dette en måte å bygge kassene på ? Siter 89 MB 190E x: Opel Astra. x: sierra x: 5x MB 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perena Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 juup! kasse både bak og forran elementet enkelt forklart, med bassport forran:P er visst noe med at frekvensene blir lavere med en slik kasse hvis jeg ikke tar helt feil:S "think so.." Siter MB 190E 2.0 Prosjektor hovedlys, klarglass baklykter, klarglass blinklys, bakrutesenker, SP speil med blink, turboskjerm, 18tom AMG monoblock felger, og "en del" anlegg. kommende: 16v interiør, sportsdempere, nylonforinger, ventilerte skiver osv:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrZipp0 Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 I en slik kasse spiller subben veldig høyt på en viss frekvens etter hva jeg har skjønt.. er vel etter hvordan du bygger denne kassen frekvensen blir. Har sedan selv.. audi 80, litt lettere enn bmw og mb, men vanskelig å få bra trykk :/ men vet en løsning, blir sikkert å se i prosjekt tråden jeg kommer med om litt :) Siter Elsker bilførere som tro bilen er homofil og kjører den opp i rævva på min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perena Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 har en kompis som hadde en audi 80 med anlegg i.. kan brukte en portet kasse med en infinity kappa perfect sub i;) den med variabel q spole... og tilhørende monoblokk. spillte noe helt sinnsykt! var ikke no prob med lyd i den bilen nej:P hehe Siter MB 190E 2.0 Prosjektor hovedlys, klarglass baklykter, klarglass blinklys, bakrutesenker, SP speil med blink, turboskjerm, 18tom AMG monoblock felger, og "en del" anlegg. kommende: 16v interiør, sportsdempere, nylonforinger, ventilerte skiver osv:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg