stian89 Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Har trekt opp kabel til anlegget mitt nå, men er litt usikker på plassering av automatsikringen. Det er en 140A automatsikring som kan festes med to skruer. Har en Audi A4 95-modell. Min far har lyst til å legge den i den svarte boksen i motorrommet, men da blir sikringen over 30cm fra batteriet, og det er vel ikke så bra? Forslag mottas med takk! Håper å få gjort dette i løpet av dagen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Er ikke verre enn å skru den fast et sted da.Bore to hull,og skru den fast..Enkelt og greit :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Dumt å legge den inni den svarte boksen vil jeg tro. Slit å måtte åpne den hvis sikringa går. Det du evt kan gjøre hvis du ikke vil bore er å stripse den fast i de metallrøra som går fra servoolje-tanken (den runde). Da sitter den sikkert fast. :P Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Dobbeltsidig teip ftw! :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 la den ligge å slenge er fin-fint :) ellers jeg ville vel kanskje gått for dobbeltsidig teip ja. Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 nærmest mulig batteriet Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg