Gå til innhold

Is kjøring med go-kart

Ranger emnet

Trond Jacobsen

Anbefalte innlegg

Vet de driver med det i aurskog hølands området, men er det andre steder i østlandsområdet det kjøres? Blir vel ikke så tidlig is i aurskog høland. Klar for kjøring nå:hello:

Vi er et par stykker som har tilgang til traktor med måke, vi har tidligere måkt bane på et vann i Ski. Vi har snakka om å kjøre kart her i vinter. :) Vannet ligger ca. 20min fra Oslo sentrum.

Vi har to rammer m/motorer men har ikke fått pigga dekk enda. Har du noen idé om hvordan det lønner seg å pigge f.eks. regndekk, eller evt. kjøpe ferdige dekk? Vet Cheng Shin lager noen ferdige pigga kartdekk, men klarer ikke finne de noe sted.

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte kart med dekk av Sten Erik Nilsen. Tror kanskje han kan skaffe dekk.

Ok, høres bra ut. Jeg kjenner en som kjenner Sten Erik (Magne H.), så jeg får vel høre med ham.

Hvordan har du gjort det med "forvarming" av innsugslufta, og kjører du luftavkjølt motor? Jeg ser for meg at gasseren fort kan fryse hvis den suger for kald innsugsluft..?

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 9 months later...

Var på gatebil Ice Festival på Vikiskipet,Hamar igår.

Du dæven så mye kul kjøring med bilcross, rally, shortcar, FMX, Drifting, motorsykkler OG GOKART!!!

Petter Solberg hadde duell mot Henning Solberg, der Henning kjørte rallybil og Petter GoKart!!

DRITRÅTT!!

Tror det ble satt noen nye banerekorder i Vikingskipet igår...

Sønnen til Petter, Oliver, kjørte også oppvisning sammen med andre unge gokart førere!

GoKart på is ser jævlig rått ut, og er noe jeg absolutt vil prøve:)

Jan Ove Liseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider