Trond Jacobsen Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Vet de driver med det i aurskog hølands området, men er det andre steder i østlandsområdet det kjøres? Blir vel ikke så tidlig is i aurskog høland. Klar for kjøring nå:hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Vet de driver med det i aurskog hølands området, men er det andre steder i østlandsområdet det kjøres? Blir vel ikke så tidlig is i aurskog høland. Klar for kjøring nå:hello: Vi er et par stykker som har tilgang til traktor med måke, vi har tidligere måkt bane på et vann i Ski. Vi har snakka om å kjøre kart her i vinter. :) Vannet ligger ca. 20min fra Oslo sentrum. Vi har to rammer m/motorer men har ikke fått pigga dekk enda. Har du noen idé om hvordan det lønner seg å pigge f.eks. regndekk, eller evt. kjøpe ferdige dekk? Vet Cheng Shin lager noen ferdige pigga kartdekk, men klarer ikke finne de noe sted. Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Jacobsen Skrevet Desember 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Kjøpte kart med dekk av Sten Erik Nilsen. Tror kanskje han kan skaffe dekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 Kjøpte kart med dekk av Sten Erik Nilsen. Tror kanskje han kan skaffe dekk. Ok, høres bra ut. Jeg kjenner en som kjenner Sten Erik (Magne H.), så jeg får vel høre med ham. Hvordan har du gjort det med "forvarming" av innsugslufta, og kjører du luftavkjølt motor? Jeg ser for meg at gasseren fort kan fryse hvis den suger for kald innsugsluft..? Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Jacobsen Skrevet Desember 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 Har ikke kjørt ennå. Hører at noen blander parafin i bensinen. Har vannkjølt 6girs 125cc. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
holm1 Skrevet Desember 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 En kompis av meg tok et sett regndekk som han satte skruer i. Skruene ble slipt skarpe for å få bedre feste. Dette har blitt brukt to sesonger og fungerer helt 100 %, men det tar mange timer :) Kart på isen er noe av det beste som finns når isen er helt blank :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janarild Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Vi bruker sykkelkjede som passer akkurat på dekket når det ikke har luft. Deretter setter vi inn skruer i hver lenke og blåser opp til ca 3 kg. 2 kjeder foran og 3 kjeder bak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melli Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 Vi har kjørt litt på islagt bane i fjor vinter, men det endete med at dekkene åt seg gjennom islaget og ned på bana så vi ga oss da. Har dessverre ikke fått kjørt på islagt vann da kommuna aldri ville tillat dette her :( høres ihvertfall utrolig kult ut!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merc190E2,3-16vturbo Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Hva er vitsen med piggdekk a?:P Det er da mye kulere å kjøre med slicks da:D Siter 1986 Mazda 626 jordebil 1969 Opel Rekord C 2d sedan, Azurblau, msw felger No turbo shit, but still no real power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet November 13, 2008 Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 ...tror ikke du har kjørt så mye kart med gamp i :D Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 Var på gatebil Ice Festival på Vikiskipet,Hamar igår. Du dæven så mye kul kjøring med bilcross, rally, shortcar, FMX, Drifting, motorsykkler OG GOKART!!! Petter Solberg hadde duell mot Henning Solberg, der Henning kjørte rallybil og Petter GoKart!! DRITRÅTT!! Tror det ble satt noen nye banerekorder i Vikingskipet igår... Sønnen til Petter, Oliver, kjørte også oppvisning sammen med andre unge gokart førere! GoKart på is ser jævlig rått ut, og er noe jeg absolutt vil prøve:) Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg