ventovr6 Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 noen som hvet hvor man får tak i orginale sideskjørt til vento?? og om golf 3 sideskjørtene passer? Siter -MartaRacing- Low and slow! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aregutten Skrevet Desember 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2007 noen som hvet hvor man får tak i orginale sideskjørt til vento?? og om golf 3 sideskjørtene passer? Jeg hadde et sånt prosjkt på gang før jeg solgte min første Vento. Da var jeg på Møller Lillehammer å fikk en del deler. Men hu dama som bestilte de hadde ikke peiling på hva man trengte av deler. Fikk bare Overlistene og Hjørne bitene. Å det var ikke billig. Men de var fra golf 3, og passet i lengden. Å jeg solgte det videre til en med Golf 3. Sjekk etter hos høggern. Pleier å stå et par GTIer der. Siter 2009 Audi A4 TDIQ 2000 BMW 320Ci 1994 VW Vento VR6 (Hugget) 1986 VW Golf VR6 (Solgt) 1994 Vw Vento 1,8 CL (1,8 G60)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventovr6 Skrevet Desember 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 takker for svar;) Siter -MartaRacing- Low and slow! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg