ole180 Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 hei, som tittelen sier, hvilken moment? holder på å skifte til trutrack og lurer på momentet der? også til lagerene? Mvh Ole=) Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 faen, har volvo bok med allt det der, mennår jeg monterte i min var det litt mer sånn "ei god håndkraft +moms" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole180 Skrevet Desember 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 hehe:P ja pleier å funke det;) men bare mose t eg, men di hång ikkje så jævligt der når eg skrudde di av heller, så får vel hiva på litt moms og frakt så går det nok bra;) Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 heh jau;) kan hvertfall lkova deg ein ting, du har MYYYE glede forran deg nå!:D eg sette truetracen liga høgt på listå som eg sette kulelagerturbo! d e så godt eg har ikkje ord:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg