Megamann89 Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Tenkte å kjøpe en sierra. Hva er syken på disse bilene ?Noen spesiele steder jeg bør sjekke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpareXX Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Ta en titt her du ;) Kjøpe deg Sierra? - FMCN Siter Snurrerundtiring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggarn Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 tanken har oxo en lei tendens til å bli rusten, min lakk bensin Siter Samma faen bare det er lavt, jeg kjører black&decker senkesett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Megamann89 Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 oki takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobinDrift Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Jeg kjøpte en sierra som kjedet hadde hoppet av i motoren og knust toppen.. Heldighvis var dette en delebil men spør om de eventuelt har byttet kjedestrammeren..Ellers som sagt tanken kan ruste, noen sierrar kan du merke er latere/daukjørte en andre så så viktig å prøve Siter - 1987 Toyota Corolla GTi 16 - 1982 Toyota Carina TA60 - 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga x 1990 Nissan 200sx S13 x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Hvis du legger ut årsmodell og motor er det lettere å hjelpe deg. Men les guiden på FMCN så lærer du mye generellt Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 standard at de ruster ved kanalene Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg