Gå til innhold

Henrik`s BMW E34 Projekt.

Ranger emnet

henrik90golf1

Anbefalte innlegg

bilen er en BMW E34 520 12v 1988 moddel.

bilen ble kjøpt i sommer 2007, vart brukt 1 dag, så ble motoren sprengt, vi kjøpte ny motor, og det viste seg at veiva på den va skjert. så sto bilen stille et par måner, nå har jeg kjøpt bilen av broren min, jeg demonterte gamle motoren, og det viste seg at veiva på gamle motoren ikke er skjert. så nå er planen å ta ut igjen motoren og bytte veiv. skal bruke denne bilen når jeg blir 18år , som skjer i april 2008.

planer for bilen:

kjøpe nye lager (til veiv skifte)

bytte veiv,

sette på leppe under fronten på bilen,

kjøpe angel eyes.

for se hva jeg gjør med bilen etter jeg har begynt med lærling tiden, kansje større motor.

Bilde066.jpg

Bilde065.jpg

Bilde064.jpg

Bilde005.jpg

Bilde002.jpg

Bilde001.jpg

Volvo 740 tic B230ET 1987

Volvo 142 B20 1971

x-Volkswagen Golf MK1 1983 Solgt

x-Opel Rekord 2.0e 1985 Solgt

x-Bmw E34 520i 1988 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heckblenden? å det betyr?

jeg har nå fått motoren i bilen igjen, å den går som ei klokke, men det viser seg at der er en tendingsfeil, så jeg lurte på, er der noen vanlige tendingsfeil med desse bilene?

Volvo 142 B20 1971

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

hvordan bredde er det på de Brock b1 felgene da?

10*17 bak? og 8,5*17 forran da eller? Bmw kler Brock b1.

Gå for en liten Rieger leppe som du setter under på org fangeren,

kjøp 40/40mm senke sett. så kutter du en runde på fjørene forran så er du i mål. å drit i stort anlegg, det er en ganske bra isolert bil så er omtrent bortkasta penger å koste på masse i anlegg å få skikkelig lyd ut a den.. E34 sedan er ganske enkelt ikke noe for stereo fantaser.. men morsomt å se guttene er i gang ved tidlig alder.

Bare spørre om en ting, hvorfor blei det kjøpt inn m20b20 og ikke m20b25.?:cocain:

Bmw 535i "du hører bare den gromme sex'ern tømme gira i hjulspinn forbi deg"

Stolt medlemm av Telemark gatebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
hvordan bredde er det på de Brock b1 felgene da?

10*17 bak? og 8,5*17 forran da eller? Bmw kler Brock b1.

Gå for en liten Rieger leppe som du setter under på org fangeren,

kjøp 40/40mm senke sett. så kutter du en runde på fjørene forran så er du i mål. å drit i stort anlegg, det er en ganske bra isolert bil så er omtrent bortkasta penger å koste på masse i anlegg å få skikkelig lyd ut a den.. E34 sedan er ganske enkelt ikke noe for stereo fantaser.. men morsomt å se guttene er i gang ved tidlig alder.

Bare spørre om en ting, hvorfor blei det kjøpt inn m20b20 og ikke m20b25.?:cocain:

10*17 bak og 8,5*17 forran på brockene ja, skal senkes, men lommeboka sier ikke d samme akkurat nå,

det vart kjøpt m20b20 pga at gamle eieren på bilen er min bror, og han ville ha samme motoren, men jeg skal ha 525 motor, men blir ikke m20b25 motor, liker ikke de motorene, vil ha nyere motor.

:worshipbm:

Volvo 142 B20 1971

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...