Gå til innhold

Pris på 740 TIC

Ranger emnet

Isakine

Anbefalte innlegg

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

15-20 var lite ja, hadde noen bydd meg d for den orginale tic bilen jeg hadde, er d nesten så de skulle fått en rett høyre..:) hehe..neida..

Du må vel se d litt ann på bilen generelt, ser jo fort om bilen er feks rava eller godt stelt med, men er sikkert godt stelt ettersom servicer er fulgt.

Er d stv eller sedan? Stv bruker å ligge litt over sedan prismessig.

Mye lettere å finne orginal turbobil av sedan, men stv derimot er litt værre, de fleste begynner jo å bli ihjelskruvd.:)

Vanskeli å anslå pris uten å se bilen, men kan gi to eksempler:

(begge er orginale turbobiler)

# Hadde en 86mod 745 stv med B230ET, senka, 3" osv, denne fulgte d med 17" JP felger med. Denne fikk jeg 60 000kr for. Noe jeg syntes den var verdt. Men dette er kanskje ca 4 år siden.

# Har også hatt en 88mod 745 stv med B230FT, senka, 3" og alt d der, denne ble solgt uten felger, kun vinterhjula den sto på.

Denne ble solgt for 45 000kr, noe jeg synes var billig, men gikk ned litt i pris ettersom d var litt småfiks på den. Dette var nå i høst.

Men sier ikke denne er verdt d, kan jo hende den faktisk ikke er verdt mere enn 15-20 heller.:) Men lyder jo bra når servicer er fulgt hos Volvo da.

VOLVO The intelligent choice

----------------------------

81 Volvo 242 TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:driving Skjønner att pris er vanskelig å synse men jeg regner nok med att jeg må betale opp mot 30k,kansje mere:)

Det er vist naf test på bilen med omtrent uten mangler,

skal se på bilen på onsdag kveld, er litt spent på om den er så bra som det blir hevdet.

Det er en sedan,hvit av farge, det har aldri sittet noen i baksete:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte min bil av en gammling i Bodø, der bilen har vært kjørt fra dag 1, det vil si at man finner om trent ingen rust på den for i nordligere strøk saltet de ikke veiene. i dag salter de kun riksveiene her :) så uten at jeg er 100% sikkert så tror jeg ikke at de saltet veien i finnmark, så bilene fra nordligere strøk er mindre rust på enn de fra sør i landet :)

Så GG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider