Isakine Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Kan noen av dere synse hva en 86 mod 740 tic klin orginal er vært bilen hat gått i finmark og km ca 200 tusen,alle servicer er fulgt hos volvo. Har en på handa, men han selger ikke hvis prisen er vettu. Har jævli lyst på bilen,og vil ha hjelp av dere for synse en ca pris:win :win Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 15.000 - 20.000 avhengig av utstyr/rust. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 dønn strøken bil må du nok gi mer enn 15-20k... nermere 30k... de ligger høyt i pris for tida... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 se etter rust og sånnt, og prøv å få bilen på løftebukk, så du kan se den under.. sånnt betyr igrunnen mer enn det at det er turbobil, er ikke så fælt dyrt om dagen å bare senke nedi en ft/fk! så prioriter standen på bilen heller, pris er umulig og si sånn uten videre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 15-20 var lite ja, hadde noen bydd meg d for den orginale tic bilen jeg hadde, er d nesten så de skulle fått en rett høyre..:) hehe..neida.. Du må vel se d litt ann på bilen generelt, ser jo fort om bilen er feks rava eller godt stelt med, men er sikkert godt stelt ettersom servicer er fulgt. Er d stv eller sedan? Stv bruker å ligge litt over sedan prismessig. Mye lettere å finne orginal turbobil av sedan, men stv derimot er litt værre, de fleste begynner jo å bli ihjelskruvd.:) Vanskeli å anslå pris uten å se bilen, men kan gi to eksempler: (begge er orginale turbobiler) # Hadde en 86mod 745 stv med B230ET, senka, 3" osv, denne fulgte d med 17" JP felger med. Denne fikk jeg 60 000kr for. Noe jeg syntes den var verdt. Men dette er kanskje ca 4 år siden. # Har også hatt en 88mod 745 stv med B230FT, senka, 3" og alt d der, denne ble solgt uten felger, kun vinterhjula den sto på. Denne ble solgt for 45 000kr, noe jeg synes var billig, men gikk ned litt i pris ettersom d var litt småfiks på den. Dette var nå i høst. Men sier ikke denne er verdt d, kan jo hende den faktisk ikke er verdt mere enn 15-20 heller.:) Men lyder jo bra når servicer er fulgt hos Volvo da. Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isakine Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 :driving Skjønner att pris er vanskelig å synse men jeg regner nok med att jeg må betale opp mot 30k,kansje mere:) Det er vist naf test på bilen med omtrent uten mangler, skal se på bilen på onsdag kveld, er litt spent på om den er så bra som det blir hevdet. Det er en sedan,hvit av farge, det har aldri sittet noen i baksete:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 sikkert en fornuftig pris d. NAF test er en klar fordel, da de er SVÆRT nøye.:) Høres ut som en bra bil dette. Lykke til.:) Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen88 Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 sikkert en fornuftig pris d.NAF test er en klar fordel, da de er SVÆRT nøye.:) Høres ut som en bra bil dette. Lykke til.:) NAF meg i rompa... Er ikke bedre dem enn et godkjent bilverksted Siter Har biler Har hatt biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 racing Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Min 89 modell GL er verdt ifølge listepris 25 000 kroner. Tic er verdt mer! Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 89 modell gl til 25??? då må den den være dønn strøken og max ekstras :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsverm Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 På så gamle biler må tilstanden være helt avgjørende for prisen. Siter 93/94 240SE st.v. aut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 jeg kjøpte min bil av en gammling i Bodø, der bilen har vært kjørt fra dag 1, det vil si at man finner om trent ingen rust på den for i nordligere strøk saltet de ikke veiene. i dag salter de kun riksveiene her :) så uten at jeg er 100% sikkert så tror jeg ikke at de saltet veien i finnmark, så bilene fra nordligere strøk er mindre rust på enn de fra sør i landet :) Så GG! Siter Volvo 740 TIC B230E/FT 1986 Mazda 323 GT 1.6i 1987 [solgt] Peugeot 205 GR 1.3 1986 [solgt] Hardy.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond D Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Jeg solgte min 88 740gl med 340 000km på telleren for 25 000.- :D Siter 96 Volvo 945 B230ft 94 Volvo 945 B230ft (vraka) 88-89 Volvo 740 B230f (solgt) Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isakine Skrevet Desember 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Min 89 modell GL er verdt ifølge listepris 25 000 kroner. Tic er verdt mer! I følge Bilia Jessheim er det ikke listepris på så gammle biler Pris er etter tilstand på bilen. Jeg får bare reise å se på bilen og komme med et bud:drunk: :drunk: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest trogha Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Solgte min 88 740 tic for 35.000.- for 3 år siden. Bilen var gått ca 400k og hadde noen småfeil men var i relativt god stand. Flott bil som går greit:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg