B230ft Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 btw, har en kompis som har en '90 745tic, italia/belgia bil, altså med 204gt motor(16v) den er LAV, halvskinn, 18"ere, ny clutch +++ men samtidig et par minusser, den går for 40k, kansje litt ekstra for felga, men om du slår til går den nok for 40 med hjul.. husker ikke km stand.. send meg en pm om du vil ha navn og nr, så kan du høre med han hvis det kan være intressangt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO real power Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 bilder av denna hadde vore kjekt Siter 2006 nissan navara 1995 nissan primera prosjekt:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156602 gaamelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond D Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 btw, har en kompis som har en '90 745tic, italia/belgia bil, altså med 204gt motor(16v) den er LAV, halvskinn, 18"ere, ny clutch +++ men samtidig et par minusser, den går for 40k, kansje litt ekstra for felga, men om du slår til går den nok for 40 med hjul.. husker ikke km stand.. send meg en pm om du vil ha navn og nr, så kan du høre med han hvis det kan være intressangt? Ikke mere? da kan jeg jo få far min til å kjøpe den :D Siter 96 Volvo 945 B230ft 94 Volvo 945 B230ft (vraka) 88-89 Volvo 740 B230f (solgt) Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isakine Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 :partyon: :partyon: Da har jeg innspisert kjærra, og den var så strøken som jeg trodde, ikke rust og ingen skader/bulker, ikke en rift/slitasje på innteriøret, turbofelgene såg ut som du hadde kommet rett i fra buttikken. Hadde alt av ekstrautstyr som denne bilen kunne leveres med. Så da har jeg i allefall gitt han et han et bud, så får vi se hvor det ender.. Skal komme med bilder hvis jeg får kjøpt bilen...hvis det er noen interesse av å se en org kvit tic:pray :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Det er jo klart! Og i hvertfall om den er så strøken som du gir uttrykk for. Godt at noen av de gode gamle originaltic'ene holder stand! Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isakine Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 :kiss :kiss Yess, da er bilen min, vi vart enig om pris og jeg får overlevert bilen 2'dre uka i Januar :cheers: :cheers: Da blir det en lykkelig jul i år å :happyhappy: :happyhappy: Da er det bar å bli kvitt 745 gl for en vettu penge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 grattis! :) Ble d 30k? Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isakine Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Takker, bilen blir holt til nermet orginal stand, kommer til å senke den og 17"era. Prisen på vogna bikka over 30k, men var innenfor det jeg hadde håpet og trodd på forhånd;) ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakhjulboogie Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Hvor mye den er verdt er jo nesten like mye hvor mye du syns selv den er verdt! Fine originale 745 TIC vokser ikke på trær lenger... Så lenge du syns du har fått en fair pris og er fornøyd, er jo alt bare velstand! Planer for vrålåket da? Siter I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy! -Tom Waits Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsverm Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Selv om en normalt får holde seg innenfor visse rimelige grenser, vil jeg si at det er vel verdt å legge på en del tusenlapper ekstra for et strøkent eksemplar. "Listepris" bør være et irrelevant begrep når det gjelder så gamle biler, for det lar seg ikke videre entydig fastslå hva slags tilstand og kjørelengde som er representativ. Siter 93/94 240SE st.v. aut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isakine Skrevet Desember 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 Hvor mye den er verdt er jo nesten like mye hvor mye du syns selv den er verdt! Fine originale 745 TIC vokser ikke på trær lenger... Så lenge du syns du har fått en fair pris og er fornøyd, er jo alt bare velstand!Planer for vrålåket da? :hello: :hello: Sikkert ikke 745 TIC'er heller, men dette er en 740 TIC. Prisen er OK den, har prøvd i 2 år å få kjøpt den,å nå er den min klart jeg er fornøyd:win :win Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakhjulboogie Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 Ooops blingsa litt der... Siter I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy! -Tom Waits Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isakine Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Nå er bilen kjøpt og er i bruk, lurer litt på Vilken oktan på bensinen bruker der på TIC'en, kjører dere på 98eller 95 blyfri? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 95 fungera bra.. :) bilder av bilen da? Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Kjør på 98 du. Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg