Gå til innhold

Pris på 740 TIC

Ranger emnet

Isakine

Anbefalte innlegg

btw, har en kompis som har en '90 745tic, italia/belgia bil, altså med 204gt motor(16v) den er LAV, halvskinn, 18"ere, ny clutch +++ men samtidig et par minusser, den går for 40k, kansje litt ekstra for felga, men om du slår til går den nok for 40 med hjul.. husker ikke km stand.. send meg en pm om du vil ha navn og nr, så kan du høre med han hvis det kan være intressangt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

btw, har en kompis som har en '90 745tic, italia/belgia bil, altså med 204gt motor(16v) den er LAV, halvskinn, 18"ere, ny clutch +++ men samtidig et par minusser, den går for 40k, kansje litt ekstra for felga, men om du slår til går den nok for 40 med hjul.. husker ikke km stand.. send meg en pm om du vil ha navn og nr, så kan du høre med han hvis det kan være intressangt?

Ikke mere? da kan jeg jo få far min til å kjøpe den :D

96 Volvo 945 B230ft

94 Volvo 945 B230ft (vraka)

88-89 Volvo 740 B230f (solgt)

Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:partyon: :partyon:

Da har jeg innspisert kjærra, og den var så strøken som jeg trodde, ikke rust og ingen skader/bulker, ikke en rift/slitasje på innteriøret, turbofelgene såg ut som du hadde kommet rett i fra buttikken.

Hadde alt av ekstrautstyr som denne bilen kunne leveres med.

Så da har jeg i allefall gitt han et han et bud, så får vi se hvor det ender..

Skal komme med bilder hvis jeg får kjøpt bilen...hvis det er noen interesse av å se en org kvit tic:pray :pray

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye den er verdt er jo nesten like mye hvor mye du syns selv den er verdt! Fine originale 745 TIC vokser ikke på trær lenger... Så lenge du syns du har fått en fair pris og er fornøyd, er jo alt bare velstand!

Planer for vrålåket da?

I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy! -Tom Waits

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om en normalt får holde seg innenfor visse rimelige grenser, vil jeg si at det er vel verdt å legge på en del tusenlapper ekstra for et strøkent eksemplar. "Listepris" bør være et irrelevant begrep når det gjelder så gamle biler, for det lar seg ikke videre entydig fastslå hva slags tilstand og kjørelengde som er representativ.

93/94 240SE st.v. aut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye den er verdt er jo nesten like mye hvor mye du syns selv den er verdt! Fine originale 745 TIC vokser ikke på trær lenger... Så lenge du syns du har fått en fair pris og er fornøyd, er jo alt bare velstand!

Planer for vrålåket da?

:hello: :hello: Sikkert ikke 745 TIC'er heller, men dette er en 740 TIC.

Prisen er OK den, har prøvd i 2 år å få kjøpt den,å nå er den min

klart jeg er fornøyd:win :win

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...