-TORE- Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 98!! :) Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isakine Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 OK...Jeg skal komme med bilder...bare det blir litt bedre vær her på østlandet:hellothere: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Jeg ga 15.000 for min orginale 745 Turbo, den hadde litt snax som FT, 3"JT, og godt med utstyr. Viste seg at den var RUSTEN under, da. :( Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen88 Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 25400,- for detta: Orginal Turbo bil '86 mod 260000km Sinter 3'' JT Highflow FK blokk/bunn RFL dritt dump ventil justerbar bensintrykk regulator 850 16'' felger svart delskinn int, UTEN skader helt svart interiør å STRØKENT mørke mørke grått org. taktrekk El. takluke El. vindusheis x4 sentrallås rust hull på 15x5cm på rammevang under sjaførstolen rust hull under batteri og spylevæsketank Justerbare gule Köni rundt baut Etter jeg har studert av hva man må ut for disse bilene så er jeg kjempe fornøyd å det sa selgeren at jeg burde være. Siter Har biler Har hatt biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isakine Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 :scared :scared Jeg skrøt av at bilen var så strøken:angelsmili: Men må desverre krype til korset:bambam: Jeg har en plystre/ulelyd, som kommer i det samme jeg får opp tryket på turboen og den er der hele tiden mens trykket er oppe, Har prøvd å lete litt selv, men litt vanskelig å lokalisere både når jeg kjører og står stille og ruser motoren.' Noen forslag?:watchout :watchout Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Hm, hvordan er vakumet på tomgang? Kan jo være en lekasje. Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isakine Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Tomgangen er ujevn,og det er turbotrykk metret inne i bilen også beveger seg i takt med tomgangen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isakine Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 :flushit: Nå stopper motoren, og får ikke opp noe ladetrykk i det heletatt Går så vidt på tomgang, ujevnt og det høres ut som den vil kveles hele tiden og stopper til slutt, hvis jeg ikke holder turtallet oppe TIPS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Det der høres ut som falskluft deluxe! Sjekk alt av slanger og koblinger fra luftmengdemåler til spjeldhuset. Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isakine Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Pop off,en var løs, så der var kansje den plyster lyden jeg hadde... Men jeg tror ikke att motoren får bensin,hvis døra er oppe, hører jeg bensipumpen under bilen når jeg slår på tenningen? Hvor finner jeg releet til bensinpumpen? Hvis jeg gir den litt startgass i innsuget så går motoren på startgassen? :assman :assman Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Bensinpumper bråker. Min har gjort det de siste 10.000 kilometrene som jeg vet om. Napp av en bensinslange, så ser du om den får bensin framme. Hvis motoren ikke starter, sjekk gnist og luft og den "vanlige" sjekken. Releet ligger vel bak askebegeret tror jeg.. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isakine Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Jeg hører ikke en dritt fra pumpen... Bilen strter men stopper med en gang....den går hvis jeg gir den startgass Det kommer litt bensin hvis jeg tar av slangen oppe ved fuel railen...men det er vel det den går på før den stopper tenker jeg Gnisten er på plass Tror att et kan være releet men vet ikke hvor det ligger,har hørt rykter om att det låg bak hanskerommet,men fant det ikke der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Bak sikringene er det masse releer. Du kommer bedre til hvis du skrur av dekselet rundt sigaretttenneren. Da kan du dra ut hele greien som en type skuff. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isakine Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Yepp, det vet jeg, men er releet til bensinpumpen der? gidder ikke å pelle istykker, hvis det ligger en annen plass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevolvo Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Releet er i midtkonsollen ja, men pumpa starter ikke før styreenheten får signal om at motor går rundt Siter 83 Volvo 760 Langtidsprosjekt som skal godkjennes med chevy V8 Tråd 86 Bmw 320 E30 Bruksbilen 83 Volvo 240 Vinterbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg