Isakine Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Så det hjelper ikke bare å slå på tenningen, må kjøre starterern også? for å høre pumpen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevolvo Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Er sånn på begge 7 seriene mine Siter 83 Volvo 760 Langtidsprosjekt som skal godkjennes med chevy V8 Tråd 86 Bmw 320 E30 Bruksbilen 83 Volvo 240 Vinterbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 jepp du må kjinne starter osv for at pompa skal starte. releet er et stor hvitt et. hvordan er flyten fra returslangen? pulserer den har du vel muligens feil med matepumpa i tanken. er også en såkalt tilbakeslagsventil etter hovedpompa som er kjent for å vandre hen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isakine Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 :happyhappy: :happyhappy: :happyhappy: Nå er det i orden igjen, byttet rele og alt var plutselig i orden, Takk for hjelpen PS plystre/ulelyd'n kom av att popoffen var løs, så no går den enda bedre:blah: :blah: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aksel Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Var det ikke snakk om noen bilder her da? hehe... Gjør da ikke noe om været er dårlig!!! Bra bilen er i orden igjen da:driving Siter 740 Turbo 1990 Golf Gti 1983 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isakine Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Var det ikke snakk om noen bilder her da? hehe...Gjør da ikke noe om været er dårlig!!! Bra bilen er i orden igjen da:driving :fatality: :fatality: Det syns jeg og, er ikke lett å få tid til bilder når en må skru i stede, men skal komme med de...den som venter osv....:viske: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isakine Skrevet April 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Her kommer jeg med bilder av tic'n, felgene stod ikke på bilen, det var org 740 turbo felger på sommer og 760 alu felger på vinter, lakket i hvit og sølv, faktisk jævli pene Det blir montert 17" polaris,senkesett,hvite blink og addonlepper forran og en snøcap Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isakine Skrevet Mai 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 Var det ikke snakk om noen bilder her da? hehe... Hadde jo vært morro med noen komentarere når jeg har fått til å lagt ut bilder av kjærra mi:thanks :volvsmile Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Mai 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 Bilen så veldig fin ut...motorrommet også, fortsett slik! :thumb Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aksel Skrevet Mai 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 Hadde jo vært morro med noen komentarere når jeg har fått til å lagt ut bilder av kjærra mi:thanks :volvsmile Hehe.. Sant det! Ser strøken ut denne.. Og motorommet så jo ut som nytt! Ett godt utgangspunkt denne:m'm: Siter 740 Turbo 1990 Golf Gti 1983 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg