Jon Arne Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Her er da min ny-innkjøpte 79` b-ascona. Selger sa det er en 2L med kvass-kam,planet topp og 32-36 weber.` Masse rust,60mm senk,rally-vinge(?) og en del el-feil. Planen er: -Ta all rust -Fikse de ledningene. -Felger selvfølgelig -Mulig det blir Diesel-panser -Andre lykter Bilder av isklompen: Blir å få den inn i garasjen å få begynnt fortest mulig:) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 grattis med ascona :) så bra bollefråsse ut den der ja... jeg vil anbefale deg å melde deg inn hos Opel Motorsport Club her er det masse erfarne medlemer som har masse kunnskap om opel, her finner du også det beste bruktmarkede på ascona b deler, du får tak i allt av deler på en enkel og sjapp måte... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 sjå der ja jon arne! fy faen det var jo frosset på innsida og :P blir det å sveise rust på asconan eller å sleppe neddi skikkelig motor i olympian nå da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Er frossen ja:) Koster å melde seg inn i Opel Motorsport Club da? @ Kermitt: blir å sanke deler å sveise rust på asconan. Har rally insprut-motor på ca 180hk som skal inn i Rekord`n,mest trulig:) Prøvde å fyre den idag da,selv om vannet er frosset:/ Var overslag på en plugg/pluggledning,så det ble litt action en stund:p (lurt å ta på!) hehe Skal ta av slangene,tine den,fylle på nytt vann/frostveske og håpe det går bra.. Har 306grader-kam,gt-instrumener(?) og noe snadder på hånda:) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Grattis med ascona B.. Det er konge bil. For å være medlem i OMC koster det 350kr for hovedmedlem og 250kr for støttemedlem Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Gratulere med Ascona B Du kan lese mere om fordelene ved å være opelmotorsport club medlemm på Opel Motorsport Club Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Desember 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 ok,takk takk:) For første gang idag fikk jeg start på den siden jeg fikk den. Byttet plugger,bensin og tørket fordelerlokket. Men når jeg fikk start på den,så stoppa den ikke på tenningen.. Kan det være fordi jeg fylte bensin rett i weber`n eller at det er noe kluss med ledningene(noe det er!) ??? En god del frieksos var det også,hehe.. Blir å få den i garasjen snart,så er det bare å begynne å sveise å sanke deler:D Mangler fangere og panser + alle rustdelene da. Til slutt bare noen bilder,litt varmere denne gang:) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 der ja nå har den tina opp :) skal du ikke ha på panseret? og hvis du er intressert i 400 styling, siden du har den der 400 hoppen så er det en på det her forumet som har for salg, han med den rosa asconan... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Desember 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 panseret ligger til han som hadde bilen:/ Men har et diesel-panser på handa da,så.. hadde vært kult med full 400-plastikk,men time will show!:) Hvor får man tak i de framlyktene uten det oransje i? eller er det bare å ta ut den oransje plastikken? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mamolv Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 bare å ta ut den orange plastikken ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 det går fint :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Desember 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 Da skal jeg få tak i oransje pærer å ta ut den plastikken. Har sett litt på panseret og bagasjeluken de har på Runehansenmotorsport.com men vet ikke om det er hele panseret eller kun toppplaten..noen som vet? Tenkte å ta støyping av framskjermene å lage de i glassfiber, da slipper jeg ihvertfall rusta:) Ser han Rune Hansen hadde,men det var vel 400-skjermer? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 det er bare en plate når det er glassfiber, Rune hansen er en grei kar så hvis du vil ha vanlige skjermer så lager han det til deg vil jeg tro... men husk det her har rally finish så det er en del arbeid for å få det bra... ta å send han en mail.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Blir ikke glassfiber.. Kommer bilder når den har kommet inn i garasjen. DA blir det full nedplukking og ribbing av alt! Noen som vet hvor man får skaffet styling til b-ascona???? Finner ikke en dritt jeg. Ser ut som jeg må melde meg inn i OMC...tralla lalla laaa! Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Runehansenmotorsport lager deler i gatefinish også bare så det er sagt;) Men til topic.. Tøff bil dette:) Kan bli ekstremt råe! Stå på:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg