-Supraguy- Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Nice! :) Tror motoren er bra jeg. At den er rusten på utsia kan være et tegn på den ikke har hatt noe oljelekkasje. ;) Det er forresten en 2.0s eller n forgasser. Ikke injection vel? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Takk takk:) Du sier noe der ja!men innsug og eksos kanalene er litt rustete. Det er ifølge selger en 2.0i..er med innsug,org hjerne og chippa hjerne + noe annet,mangler kun ledningsnette. Lurer på om jeg skal lakkere lyktene sort innvendig,etter det jeg har sett så blir det bra. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 der var det litt bilder ja blir bra dette her :) den 5 trinns gir stangen finns vel også på omega, senator osv så her er det vel bare og ta seg en tur til høggern så får du kjøpt deg en ny en... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Ja,får se på det:) Lakkert lyktene innvendig nå,håper det blir bra. Så fikk jeg av det alu-dekslet på girkassen,var kun en låsering som måtte av før den kunne dras av. Må kjøpe meg flere pakningsark før jeg få fikset meg en pakning der. Gjennstår det,en skrue,olje og lakkering før kassen er komplett:) Etter dette blir det nok litt fiksing av karosseri delene.. Bilder kommer snart... Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboascona Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 blir bra detta =D hvor får du tak i disse "pakningsarkene" dine da? hadde jo vært kjekt å vite ;) ble bra den kassa der, og motorn så jo kjempe bra ut inni =D over all forventning!! legg ut bilder av lyktene da vel! har du noen som IKKE er lakka? så kan du holde en lakket og en ulakket opp mothverandre, slik at vi får se forskjellen. og gjerne bilde av dem på bilen!! blir sikkert driit stilig ! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 broderen min lakka lyktene(plasten)svart invendig ,ble bra det.ser ut som det er "sota" fra noen vinkler når lyktene står i bilen:P bare pass på og få orntli tett glasset til lykta sånn du slepper å få inn dugg eller fukt, bra bilder og stå på:D sliter med å få av girkula mi og...:( trur det er samme,tenkte å sette den fine girkula mi på med shell inni hehe..... nå må nesten jeg komme meg ut i garasjen å mekke og:P foresten så synst jeg krom er fint på gamle biler/opel`er ,som fks støtfangere,speil osv ..=) Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 @ turboascona: Pakningsakrene fikk jeg tak i hos Mekonomen. ja,toppen så bra ut iallefall,men det spørs på ventilene og stemplene da. Har kun lakkert en lykt enda,så jeg skal legge opp sånn "før og etter" bilde,også på bil:) @ Einart: Du sier det ja,får håpe det ble kult da:) Den girkula er litt vrien ja. Har ikke noe imot krom jeg heller,men har ikke feste til fanger bak enda:/ Takker for hyggelige kommentarer og den slags:D Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Gjort litt da: Bestemte meg for å prøve lakkere den ene lykten sort innvendig: Forskjellen fra en ulakkert en: Syns det ble så bra at jeg lakkerte den andre også: Så,over til gikassen: Skiftet ut speedowire-koblingen, da den røde hadde dårlige gjenger: Fikk også av det alu-dekslet,var kun en låsering som skulle av :doh: Har fått på pakninger der nå og motert opp kassen,kun noe smått som er igjenn. Bilder av det kommer evt imorgen:) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 flink du er jon arne! såg jævla mandig ut lyktene med svart lakk inni :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 neeeeeeeeeeeeeeei!! AutoDB.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboascona Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 KOFFOR selges den ? =Oangry2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Skjønner det er noe frustrasjon over dette ja. Er selv frustrert,men militæret kaller + noen problemer. Så bilen selges pga av det da,jævlig synd men:/ Hvis noen kjøper den da,det ser litt mørkt ut ang det. Ingen her inne som har lyst på Asconan eller? Kan selges billigere. Div deler kan også selges hvis ingen tinger på bilen med alt. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboascona Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Skjønner det er noe frustrasjon over dette ja.Er selv frustrert,men militæret kaller + noen problemer. Så bilen selges pga av det da,jævlig synd men:/ Hvis noen kjøper den da,det ser litt mørkt ut ang det. Ingen her inne som har lyst på Asconan eller? Kan selges billigere. Div deler kan også selges hvis ingen tinger på bilen med alt. =/ noen som har vist interesse foreløpig? sku kjøpt den hadde jeg hatt plass!! haha =P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Joda,er et par stykker det. Men blir den ikke solgt fort,så lurer jeg på om den blir stående gjemt bort i en garasje for en stund. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboascona Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Joda,er et par stykker det.Men blir den ikke solgt fort,så lurer jeg på om den blir stående gjemt bort i en garasje for en stund. Gjør det!! det er en bil som en ikke kvitter seg med, men tar vare på til du dør ;) :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg