Enric Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Da skal jeg få tak i oransje pærer å ta ut den plastikken. Har sett litt på panseret og bagasjeluken de har på Runehansenmotorsport.com men vet ikke om det er hele panseret eller kun toppplaten..noen som vet? Tenkte å ta støyping av framskjermene å lage de i glassfiber, da slipper jeg ihvertfall rusta:) Ser han Rune Hansen hadde,men det var vel 400-skjermer? ___ du kan også kjøpe svarte pærer som jeg gjorde, de blir oransje når de lyser! kjempe tøft kombinert med svart lykteramme inne i lykta ;) har det på min ascona Siter Nå: 1977 Opel Ascona B 1,9s 1985 Nissan Kingcab 4x4 2.2 bensin 1993 Toyota Corolla 2.0D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 Legger ut noen bilder til,bare for sin skyld: Som dere ser har jeg mye arbeid foran meg.. Det er vel noe i hjulbuene,gulv og innerskjermene også tenker jeg:/ -Interiøret blir sort,skal trekke om taket og stolene/evt nytt. -Nye kanaler,hjulbrønn og diverse annet. -Bakluken blir byttet,panseret(som ikke er på) blir byttet til diesel-panser. -Motor,eksos,dekk og understell er usikkert enda..MYE før den tid tror jeg:D hehe Komentarer/tips? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Januar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 hvis du skal ha den der motoren så er det vel lurt å legge på det panseret... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 Det er usikkert,men uansett er det lurt ja. Men panseret ligger en annen plass,og selgeren sa han skulle komme med det men han er treig:P Noen som vet HVOR man får kjøpt karosseri-deler? Ser at Veng ikke selger noe mer,å det er litt dumt. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona77 Skrevet Januar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 Sjekk her: Opel Classic Parts Obere Vet ikke hvordan det er med fraktpriser, men virker som de har det meste:) Evt: Bil-Demontørenes Dataring eller www.nbfbildeler.no Aner ikke hvordan det er med frakt ifra Tyskland, men kanskje noen andre her på forumet vet? Siter 97 Opel Sintra 2.2 16v- Kondemnert 04.01.10 77 Opel Ascona 1.9S Nesten ferdig. 99 Passat 1.9TDI 96 Caravelle 2,5 tdi 102 hk 96 Mercedes 230E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Januar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 @Jon Arne legg over en pressening eller noe da, er jo bedre det en ingen ting... angående deler så får du kjøpt disse fra Mekonomen husk at veng selger kun til firma og ikke privat personer. derfor må du bestille delene gjennom foreksempel mekonomen... hvis jeg ikke tar feil så får veng delene fra Klokkerholm_web ta også en titt innom http://www.dr-manta.de/english.htm der finner du ennda flere ascona b deler.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 @ Ascona-B-Power: Ja,skal gjøre det:) Ah,men da får stikke innom mekonomen og høre med de.. Masse snæks på dr-manta:) @ Ascona77 Sende Bjugn-Bilopphuggeri mail nå,ang noen deler. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboascona Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 er ikke interessert i å selge bakluken da? =) JÆÆÆVLI rå spoiler vettu!! =D ka skal du ha for den evt? :):pimp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Tjo,tja:P hehe Du er vel den 4. som er interisert.. Har sagt til de andre at jeg kan være interisert i å bytte,gjerne i et lokk med den vingen som er litt mindre. Hadde vært bra om noen av de interiserte hadde bodd litt nærme. Hvor bor du da turboascona? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboascona Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Tjo,tja:P heheDu er vel den 4. som er interisert.. Har sagt til de andre at jeg kan være interisert i å bytte,gjerne i et lokk med den vingen som er litt mindre. Hadde vært bra om noen av de interiserte hadde bodd litt nærme. Hvor bor du da turboascona? bergensområde =P haha =P men jeg har ingen anna luke med den "mindre" på :) er den i glassfiber, eller metall? regner med at spoilern ikke går an å ta av luka =P men hvor mye ville du hatt? =Pkiddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Ok..hehe:) Den er i glassfiber ja. jeg tror jeg kan få den av,den er kun spaklet ihop med bakluken. Vet ikke jeg,500kr eller bud? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 orginal 400 bagasje spoiler er skjeldne greier... så 500kr var litt i minstelaget syns nå jeg, men det er nå opp til deg... her ser du et bilde av settet den hører til(ikke komplett sett), så det skal være fullt mulig og ta av den spoileren. den bagasje spoileren som er mindre som du er ut etter, er fra irmscher.. se bilde her.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 Jaha ja..ja,vingen er kun spaklet fast med 2kg spakkel! Er i gummi den irmscher spoileren? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboascona Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 Jaha ja..ja,vingen er kun spaklet fast med 2kg spakkel!Er i gummi den irmscher spoileren? 500? =) når sender du den i posten? =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 Jaha ja..ja,vingen er kun spaklet fast med 2kg spakkel!Er i gummi den irmscher spoileren? ja er i gummi... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg