Bobbysucks Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Hva er greia med å kjøpe bil man ikke får skilt på? Da tenker jeg på supra, skyline osv. Man får vel ikke ubegrenset med prøveskilt?!..:uhhmmwhat?: Og her i rogaland er det vel ikke noe bane å kose seg på? (sett bortifra bittelille gocart banen) Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Hva er greia med å kjøpe bil man ikke får skilt på?Da tenker jeg på supra, skyline osv. Man får vel ikke ubegrenset med prøveskilt?!..:uhhmmwhat?: Og her i rogaland er det vel ikke noe bane å kose seg på? (sett bortifra bittelille gocart banen) Er det så mange som gjør det da? Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Hva er greia med å kjøpe bil man ikke får skilt på? Fordi det finnes folk som har en genuin interesse for bil. Og som ikke bare skal bruke den fra A til B. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dennis87 Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Få da skilt på Supra, bare ikke når den er import fra japan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kr0lle Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Ikke noe jeg vet, men kanskje de kjøper en for å bruke på bane, eller venter på at den norske stat kanskje en gang i fremtiden åpner øynene, og faktisk tillater slike biler igjen? Dersom det skulle skje, vil nok de bilene øke betrakltlig i verdi, og da har de som kjøpte nå allerede en ferdig bil, bare til å trille ned for godkjenning ;) Ikke at jeg tror det kommer til å skje, men det er lov å drømme Siter - VW Golf II GTI - RIP - VW Golf II GTI 16v & 1.6 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Dette er da ikke superbiler. Superbiler er ferrari etc etc. Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg