Gå til innhold

Kromlol: Ford Mondeo V6. Mondeo 2liter og Impreza GT

Ranger emnet

kromlol

Anbefalte innlegg

• Svar 115
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjøp deg svart lakk på boks og lakk nettingen. Tror det hadde blitt bedre, evt bare hatt hull som Sæther Racing skriver..

Men men, hvis du liker bilen med hvit netting skal jeg ikke nekte deg i å fullføre det du har starter. Flott bil er / blir det uansett.

Netting er jo smak og behag uansett.

Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for fine tilbakemeldinger:)

Netting blir det uansett, uten så syns jeg bilen ser uferdig ut, blir på en måte tomt. Men var ingen dum ide å lakke nettingen svart, stikker vel en tur innom biltema imorgen å henter meg spraylakk, så får vi se hvordan resultatet blir.

Idag har jeg ikke fått gjort så mye, elendig drittvær! Satt på frontfangeren igjen, og bakfangeren. Ellers er det ikke gjort noe mere, skulle skru fast sideskjørtene også, men fant ut at jeg heller bare limer dem fast med sikaflex:) Blir et helvete å få løs om det blir store skader på dem, så må vel kjøre pent:)

-Subaru Impreza 2.0GT

-Ford Mondeo 2.5 V6(Combat)

-Ford Mondeo 2.0(Combat)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får passe på hvilke overflater du legger sikaflex på da, det binder fuktighet og skaper vibrasjoner i metallet som igjen skaper rust-rust-rust...

Men ett annet forslag om den nettingen din, den forsvinner veldig om du lakker den svart, og er veldig framtredende når den er så lys som den er nå. Men om du lakkarer den "veldig" mørk grå så vil det være mer anonymt og samtidig vises at det er litt fyllstoff og skape litt kontrast;)

Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil

Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får passe på hvilke overflater du legger sikaflex på da, det binder fuktighet og skaper vibrasjoner i metallet som igjen skaper rust-rust-rust...

Men ett annet forslag om den nettingen din, den forsvinner veldig om du lakker den svart, og er veldig framtredende når den er så lys som den er nå. Men om du lakkarer den "veldig" mørk grå så vil det være mer anonymt og samtidig vises at det er litt fyllstoff og skape litt kontrast;)

Rust vil vi ikke ha nei, fysj fysj!;)

Satt faktisk å tenkte på det nettopp, med svart vil man jo såvidt se nettingen. Men må nesten være mørkere, siden nå er den alt for lys. Så får se hva det blir til:)

-Subaru Impreza 2.0GT

-Ford Mondeo 2.0(Combat)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

drit fett, stå på!

Takker:)

Har ikke gjort så mye de siste dagene, fått på sideskjørt på ene sida, skulle sette det andre på idag, men regner:( Må hente sikringer idag til anlegget, klarte å blåse 2-3stk til helvete igår:P Henta blinklys på Stamsaas igår til førersida, så fikk byttet den og. Ellers er det ikek gjort så mye.

Fant ut at jordinga til L-A forsterkern sugde, begynte å knitre og skurre i høytallerene som faen igår, så må nok ordne det og i løpet av helga:)

Morette lykter, eller bare øyenlokk?

Snart begynner jeg på mitt 18 år, onsdag is the day!:D

Lurte også på om noen vet om man får tak i noen andre baklykter til sedan modellen, skulle gjerne hatt noen nye. Det beste hadde vært euro-clear, men tviler på at det finnes til mondeo(?) Får man tak i lexus lykter til sedan? Har bare funnet til coupe:(

Håper noen kan hjelpe meg.

Slenger ut noen bilder! For en gangs skyld;)

bilde010eh4.jpg

bilde016mv6.jpg

bilde017vz2.jpg

bilde018me3.jpg

-Subaru Impreza 2.0GT

-Ford Mondeo 2.0(Combat)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må aldri finne på å kaste på no lexuslykter på den bilen der :p Ta heller å småsot de orginale lyktene. Evt lakkere blinklysene bak røde.

Når bilen din først ser ut som den gjør nå, så fortjener det noe LANGT penere enn lexuslykter!

Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ikke styling lyktere til sedan desverre. Bilen blir din begynner og bli bra den nå, men for alldel lakker denne nettingen svart. Også ser det bedre ut med fordmerke bak enn bare sporet i plata...

Tenkte på å tette igjen sporet, har mistet fordmerke:(

Blir vel soting av baklyktene da, skal lakkere nettingen svart også:)

-Subaru Impreza 2.0GT

-Ford Mondeo 2.0(Combat)

Lenke til kommentar
Del på andre sider