AudiR4 Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Hei, Har subwooferen Pioneer TS-W3004SPL i sikte, men trenger hjelp til mål og volum for kassa. Er det noen som kan hjelpe meg med dette? (Skal monteres i Audi A4, B5 Sedan...) Siter Audi R4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Hva hører du på?? Hvis det er rock, klassisk, noe live, ikke datamusikk, og musikk som krever god stereokvalitet og presisjon, ville jeg gått for lukket kasse! Vedder på at 25 liter ville vært midt i blinken. Men hører du på techno, rap og ræl, er nok heller porta kasse bedre. Da må du ha mere volum. Og elementet krever mindre effekt for å spille like høyt. Men lydkvaliteten blir etter min mening dårligere! Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 24,1-49,5 liter lukket kasse... TS-W3004SPL Bil subwoofer - - Pioneer Produktarkiv Ps: det finnes mye som overgår den suben, så med mindre du får en super pris, så burde du kanskje vurdere noe annet?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiR4 Skrevet Desember 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 24,1-49,5 liter lukket kasse...TS-W3004SPL Bil subwoofer - - Pioneer Produktarkiv Ps: det finnes mye som overgår den suben, så med mindre du får en super pris, så burde du kanskje vurdere noe annet?? Siden du sier mye som overgår den subben, kunne jeg fått forslag til noen gode subwoofere? Skal ha 1 stk, og hører på en del techno/trance... dance, pop og litt sånt... MEN skal ha "god" bass, ikke noe sånn "råne dunking".... Vil gjerne ha forslag til en forsterker da også.... Siter Audi R4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg