Gå til innhold

Sæther sin luxus Omega . Omega 98- 24v Sedan CD

Ranger emnet


Sæther Racing

Anbefalte innlegg

Snakka med en dreven opel mann igår, han mente at v6'eren ikke var noe å satse på.

Han mente jeg heller burde putte inn en rekke sekser, mye bedre kvalitet.

Skulle jeg ha sterk girkasse til denne, så kunne jeg bruke en 265 kasse(tror jeg det var) fra en monza, den tåler fjell sa han hehe.

 

Fristende sier bare jeg.

(og får plass til turboer også da.:thumb)

 

Driter i den imotec'en jeg også tror jeg.

Sex sylindrer ruler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

På prosjekt bilen min blir det c30se turbo, så god gammel rekkesekser bruker jeg også, mange snakker dritt om v6 motorene, men bare tull, de tåler fjell! jeg snakker om erfaring! har hatt 2.5 v6 i gammle bilen min med diff brems og manuel kasse, i 2år, og den tåler gromt mye juling, bare og gi den fin olje og holde godt vedlikehold.

 

jeg skal bruke r28 kassa i prosjektbilen jeg, men 265 getrag kassa tåler nok litt mer ja ;) kansje det blir tremec hvis når r28 kassa raser

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg fått montert steinmetz grillen korekt, så nå stayler den ikke oppover lengre,

 

Montert LED lampe i soltakbryter, lodda litt :) ble pent.

 

Og så har jeg demontert en stygg mobilholder som satt i bilen, men når jeg skrudde på bilen, så funket ikke lyset i kliman :( ga den et dunk, da tente den ene seg på høyre side hehe, se på det i morgen, sikker noe kontakt eller noe slikt, muligheten for blått LED lys i alt nå er stor, det ga mersmak :)

 

30787a5e4bb64c1c7c110e205794e592.jpg

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja liker disse bila veldigt godt, personligt har jeg kjør endel biler nå, Og omega b er vasklig og slå når det gjelder kjørekomfor, men den er faktisk til salgs ja :( har ikke råd til slik luxus, må ta til fornuften og kjøpe meg en annen bil, men bilen selges ikke for brødsmuler, minsteprisen jeg har satt på den for meg selv er 80 tusen får jeg ikke det for den beholder jeg den. så lett er det, men da kan det være at senator prosjektet går litt saktere kan man si, men på ingen måte over. takk ja det er pen gammel dame.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår