Galgasor Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Hei er det noen som kan hjelpe meg med gamle karosserideler som panser og bakluke? Jeg håpet på å ikke behøve å omlakkere derfor er jeg ute etter deler som er i samme farge som dere ser av bildet ved brukernavnet mitt. Enten om dere vet om steder som selger eller har noe å selge selv...takknemlig for all hjelp :-) Siter Mine biler: Opel Astra Club 1.4 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
culsmog Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 saggrenda bilopphuggeri er mitt beste tips.. men tro du skal få slite med å få tak i panser Siter Mine biler: Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal) Chrysler Neon 1995 (amcarneon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tovepia Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 Hei. Jeg har masse neon deler liggende.Men delene er svarte,ser ikke helt fargen på din bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galgasor Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Jeg har mørk lilla som farge, så da spørs det hvor mye du skal ha for disse delene om jeg skal kjøpe dem.. Siter Mine biler: Opel Astra Club 1.4 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tovepia Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 Jeg har panser og bakluke,kom med ett bud,så blir vi nok enig. Kan også selge alle delene jeg har liggende bla 4 dører,alle orginal lyktene,fangere,radiator med vifte,varmeapperatregistret,speedometer...og stort sett alt av elektrisk. Samlet kan du få det for 3000kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg