Gå til innhold

Min E36 318is Coupe

Ranger emnet

GTI_Biatch

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

cola flaska er borte,og sotinga skal erstattes med proff soting rundt om.. er chrome lister som sitter på som er lakket svarte,også har det begynt å ruste.. så jeg vil ha tak i svarte lister,som heter shadowline lister etter det jeg har fått høre.. men det kan være feil :)

Jeg har ikke chrome lister på noen av mine e36'r, og har heller aldri sett det på noen e36'r..

Vet det finnes på e30 da, men trodde ikke det fantes på e36..

-1987 Bmw e30 "m3", prosjekt

-1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt

-1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest

x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt

x1991 Bmw e36 316 vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

I Går fikk jeg forsinket julegave av verdens beste kjæreste :)

M3 Frontfanger og øyelokk.. wee :):):)

Hadde bilen på eu kontroll for 2 uker siden,gikk ikke så altfor bra.. fikk noen mangler:

- Hovedlys måtte byttes ut pga fukt

- Dårlige dempere på begge sider foran

- Dårlige bremseskiver begge sider foran

- Eksoslekkasje

- Batteri ikke festa

- Og noen lyspærer

Har handlet inn litt diverse fra koed nå så får ordnet dette,har også kjøpt nye hovedlys av en kamerat,mangler bare dempere men skal ha justerbart senkesett så prøver heller å finne det,så om det er noen som veit om det så si ifra :)

M3 Fanger og øyelokk

Picture035-1.jpg

også kjøpte jeg facelift grill og M3 speil på koed

Picture037-3.jpg

Kjøpte også nye emblemer og nye blinkere på skjermen

Picture040-2.jpg

Bremsedeler

Picture036-2.jpg

Kjøpte også bakrutesenker og M3 list før jul som er blitt lakkert

Picture046.jpg

Og interiøret er ikke til salgs :)

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta blir bra vettu! huske å ta bilder når det er montert da ;)

Mye ga du for fangeren og speila på Koed.dk?

Blir nok mye bilder når det er på,men fangeren kjem ikke på før snøen er borte,så litt lenge til enda :S

Fangeren ble kjøpt på Styling Tech ga 3000 kr for den, og speilene kosta 800 kr + moms på koed,er med varme og er elektriske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok mye bilder når det er på,men fangeren kjem ikke på før snøen er borte,så litt lenge til enda :S

Fangeren ble kjøpt på Styling Tech ga 3000 kr for den, og speilene kosta 800 kr + moms på koed,er med varme og er elektriske :)

Ja, kanskje like greit å vente.. Får M-tech fangern min iløpet av 2 uker men min skal på ganske kjapt, da den orginale er ganske stygg.. Okei, da spørs det nok om det blir M3 speil på meg også ;) er det plug and play koblinger eller må de moddes på plass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kanskje like greit å vente.. Får M-tech fangern min iløpet av 2 uker men min skal på ganske kjapt, da den orginale er ganske stygg.. Okei, da spørs det nok om det blir M3 speil på meg også ;) er det plug and play koblinger eller må de moddes på plass?

det blir saker:)

Er plug and play tru jeg.. veit ikke hvor mange ledninger det er på org speil jeg men,er nå bare en kontakt bak på m3 speilet,med 4 små ledninger inn på den kontakta.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blir saker:)

Er plug and play tru jeg.. veit ikke hvor mange ledninger det er på org speil jeg men,er nå bare en kontakt bak på m3 speilet,med 4 små ledninger inn på den kontakta.. :)

Hmm, riktig.. da er det sikkert bare å plugge de i :) bestiller meg en pakke fra Koed.dk snart jeg å, også vurderer jeg speilene men tenkte å høre med noen som har de først.. så takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider