kingping6 Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Har lyst til og få litt mer effekt på bilen. Og no har eg ikke skiver på akslingen bak. Det er kjedeligt:watchout Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Hvis det karosseriet er levert med større motor osv er det "bare" å plukke spindler og alt bak fra en slik. Jeg regner med du har mopedutgaven? Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kingping6 Skrevet Desember 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Det er 2.4 liter. Så det er mopeden ja:drunk: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kingping6 Skrevet Desember 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Så det er altså å få tak i en 3.0 liter v6 bil. og ta akslingen derfra og over liksom? hmm ikke verst.:yummy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
join Skrevet Desember 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 Kanskje frå eclipse 2.0 Gs-t? der er skiver bak! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kingping6 Skrevet Desember 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 men er det lik aksling som det er på chasi 3 av eclipse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smokey Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 Her er en guide om hvordan dette gjøres; http://forum.mitsubishi-klubben.no/viewtopic.php?f=67&t=8540 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg