Hoccy Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Har grublet på dette i et par uker nå, men når jeg var yngre så spilte jeg et motorsykkelspill. Det var en slags blanding av Trial og FMX, og Det var om og gjøre og komme først til blomsten, og på veien skulle man samle epler. Noen som vet hva dette er, og hvor man eventuelt kan få tak i det? Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 En av inkarnasjonene heter ihvertfall "Elastomania", og så het det vel "Across" eller "Action cross" i "gode gamle dager". Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 det het across, nå heter det vel elastomania. Morsomt spill, men ikke fullt så morsomt nå lenger (jeg prøvde det senest i forrige uke) *damn, too late Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Tusen takk! Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230FT2 Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 her kan du spille det: Adrenaline Challenge and other Free Internet games @ CrazyMonkeyGames.com Siter NO REAL POWER JUST SOME TURBO SHIT !!!! OLD VOLVO's NEVER DIE !!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 her kan du spille det: Adrenaline Challenge and other Free Internet games @ CrazyMonkeyGames.com Hahaha, for en ekstremt dårlig variant av spillet... Nei, hvis man skal spille det, få man laste ned ElastoMania ;) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Ah, minner fra kjedlige (alle?) timer på ungdomsskolen :D Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
naSSa Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 Elastomania er det vell? google det så finner du det. Siter Hyundai Elantra GLS 1.6 2001 mod. Først, bli Så klikk deg inn på annonse min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 Elastomania er det vell? google det så finner du det. No shit, Sherlock... Du la ikke merke til at vi allerede er tre stk som har sagt at det heter det, vel? :) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg