Gå til innhold

Vraka bilen idag

Ranger emnet

Insty

Anbefalte innlegg

Insty, var det virkelig du som lagde den tråden om at du glemte skilt osv? Jeg mener denne, du skrev denne og forklarte alle dine feil før du skulle kjøre opp og har nå bulket? Vet ikke helt hva jeg skal si jeg..

Eirik

For en fantastisk observasjon, eiriksmil. Insty, du har virkelig gjort det skarpt :) Du var i alle fall forut for din tid, da, i form av at du signaliserte at det ville være negativt for alle om du fikk lappen. Så kan man jo diskutere om du ikke burde ha tatt dine egne advarsler/spådommer til etterretning... :)

Og til alle dere som påstår at dette er sjikane osv: så lenge Insty først sier at han er livsfarlig og ikke kan kjøre bil, for deretter å kræsje og skrike om at alle skulle ha stoppet og hjulpet ham da han hadde vondt i vilja si, har han jo bedt om at noen måtte kommentere det...

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

min mening, er at såfremt det er ikke oljesøl eller noe som er totalt uforventet å finne på en vei og man ikke kjører for fort, og man klarer ikke å kontrollere bilen i den situasjonen man kommer inn i og kjører ut av veien, så kan man ikke kjøre.

Dette er min første vinter og jeg tenker hele tiden, hvor mange grader er det ute, er det fare for is. Osv osv, som bilfører så må man tenke slik for å prøve å forvente mest mulig og slik unngå evt. farer som is på veien.

Men dette er igrunn off topic, da vi ikke skulle diskutere insty, men de andre som ikke stoppet.

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider