kevve Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Har sprekt kåpa på firehjulingen, også har jeg plastsveiset litt osv, men glassfiberen vil ikke henge på, den løsner. Er det en spesiell type glassfiber, eller noe annet jeg kan bruke? Må flatene som skal ha glassfiber mattpusses? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Hvis flatene ikke er rengjort, preppet og pusset skikkelig, så vil ikke glassfiberen sitte nei, men trenger du å legge på glassfiber når du har sveiset skaden da ? Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevve Skrevet Desember 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 For å forsterke det jeg har gjort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Skal jo være sterkt nok med sveisingen, har aldri behøvd noe glassfiberforsterkninger på det jeg har plastsveiset Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg