Gå til innhold

BMW --tk designs - Goes For Realism--

Ranger emnet

iCandi

Anbefalte innlegg

Som topic sier så har jeg valgt å gå for realisme denne gangen! Har jobbet mye, men er ikke fornøyd. Håper på tilbakemelding slik at jeg kan forbedre den.

Så vil jeg bare ønske alle god jul og godt nyttår. Kommer nok til å lage en modd il bursdagen min;) Den burde da i prinsippet være ferdig på fredag...

Org.

dsc.jpg

Modd.

BMW_tkdesingscopy.jpg

PHOTOSHOP VETERAN

http://www.takinkroop.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit ikke helt hva som var så realistisk med denne modden...

Breddingen bak med luftintaket ser rett og slett ut som om fyren har kjørt innom ett hushjørne og dratt ut siden på bilen. Fargen på fangere og skjørter ser veldig lite realstisk ut.

Veldig rar camber forran og bak, også kunne du vel ha orket å gjort om slangene/slangeklemmen til intercooleren, slik at de ikke har samme gulfarge som resten av fangeren.

10sec modd?

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit ikke helt hva som var så realistisk med denne modden...

Breddingen bak med luftintaket ser rett og slett ut som om fyren har kjørt innom ett hushjørne og dratt ut siden på bilen. Fargen på fangere og skjørter ser veldig lite realstisk ut.

Veldig rar camber forran og bak, også kunne du vel ha orket å gjort om slangene/slangeklemmen til intercooleren, slik at de ikke har samme gulfarge som resten av fangeren.

10sec modd?

Tok lite tid ja;)

Mista lysten til å modde den da brushing av fronten gikk til helvete... da bare C&P jeg:D

PHOTOSHOP VETERAN

http://www.takinkroop.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
Tok lite tid ja;)

Mista lysten til å modde den da brushing av fronten gikk til helvete... da bare C&P jeg:D

Om du selv føler en modd ikke går din vei, så trenger du ikke å legge den ut og be om kritikk. Hele photoshopp delen av BF er full av halvferdige chop`r med drøssevis av småfeil som skyldes at folk absolutt skal presse ut 1 modd om dagen.

Bruk lengre tid, se over hva du faktisk gjør. Også kan man vel legge ut modden når man er fornøyd og faktisk har sett etter små feil.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider