Zimmern86 Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Var idag på kaoset på kjøpesenteret på city syd i Trondheim. jeg fant meg en parkeringsplass sidnav en hiace og en rød volvo 240. Jeg tenkte som så at det er standar at volvon klare å smell døra si i bila mi, dermed tok jeg bilde av volvon med reg. nr. da jeg hadde vært ca 1 time på senteret, kom ut, oppdaget at volvoen var borte, sjekket bilen, og joda, der hadde han klart å smell døra si, liten bulk, samt at lakken har flasset av! Hva kan jeg gjøre nå som jeg har reg.nr til volvoen? åja, hadde rød lakk på bilen min, så dette er volvon!onfiredevi Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Ring eieren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Var idag på kaoset på kjøpesenteret på city syd i Trondheim.jeg fant meg en parkeringsplass sidnav en hiace og en rød volvo 240. Jeg tenkte som så at det er standar at volvon klare å smell døra si i bila mi, dermed tok jeg bilde av volvon med reg. nr. da jeg hadde vært ca 1 time på senteret, kom ut, oppdaget at volvoen var borte, sjekket bilen, og joda, der hadde han klart å smell døra si, liten bulk, samt at lakken har flasset av! Hva kan jeg gjøre nå som jeg har reg.nr til volvoen? åja, hadde rød lakk på bilen min, så dette er volvon!onfiredevi Det er vel bare å ringe eieren og spørre hvorfor i helsike han ikke tar ansvar når han skraper opp bilen din. I tillegg kan det jo være artig å ringe forsikringsselskapet ditt og informere om hva som har skjedd, så de er forberedt på at det kan bli "bråk" med Volvo-eierens selskap. I tillegg går det jo an å ringe politiet og anmelde ham - de kommer ikke til å gjøre noe med det, men da kan du i det minste si at du har anmeldt ham, og ha et saksnummer å henvise til. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Juristen:kan jeg pm deg ang bilnr, så får du tak i et nr til volvo eieren? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Du kan finne fram mobilen, skrive "regnr (nummeret)" og sende til 2282. et lite minutt senere og 3kr fattigere sitter du med opplysninger om hvem som eier bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Desember 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Takk:) Fant ut at eieren av bilen er et kvinnfolk.. Kvinnfolk bak ratte ass.. Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Desember 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Det står mange på dette navnet i trondheim, kan jeg høre med biltilsynet om de har adresse på eier? evt tlf nr? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Ja, det kan du. Spør du pent får du sikkert vite det av politiet også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Desember 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 takk for svar:) Helt forjæ*li at de bare bulker ivei, og stikker av.. Brenn! Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
canberra Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 ehm, at politiet ikke gjør noe er jo heilt feil? er dette bevisst mister han faktisk lappen og bot, så strengt er det! samme skjedde med meg, bare at en sivil tok bilnr, ringte til politiet og fikk anmeldt han, de ringte han på dagen så gikk det sin gang. Siter AUDI a6 1.8T MTM steg3 limousine xNissan 200sx S14 95 SOLGT xE230 W210 Mercedes KONDEMNERT xgolf 3 vr6 SOLGT xGolf gti g60 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 KJEMPEBRA! Er så møkk lei idioter som bare gir faen og stikker av, utrolig bra å ta bildet i forkant, da har du jo bra bevis og om at bilen faktisk har stått ved siden av din. Men, om det holder i forsikringssak er uvisst, kompis fikk nekt fra sitt selskap (som var for begge parter) med bilde av skrape på sin bil. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Trådstarter: Har du fått kontaktet eier av bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 slik gjør jeg også..ta bilde av bilene foran/bak/vedsiden av om jeg har mistanke om eventuelle skader etter at jeg drar fra bilen...enda en grunn til at jeg parkerer slik: Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EVO IX Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Åååå... Akkurat nok plass til at jeg får lirket inn bilen min, så du ikke kommer inn i din! Siter Be nice. I'm blond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 slik gjør jeg også..ta bilde av bilene foran/bak/vedsiden av om jeg har mistanke om eventuelle skader etter at jeg drar fra bilen...enda en grunn til at jeg parkerer slik: haha du er en av "de" idiotene ja... Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg