sierra-power Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 noen som skal på konsert i kveld??? marilyn manson med turboneger som oppvarmings band :) gleder meg:vampire: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
herr_kjær Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 hele vennegjengen skal :P men orker ikke høre på han.. så jeg ble hjemme ;) Siter Audi Coupe Quattro 2.3 20V Audi 80 - 72 (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierra-power Skrevet Desember 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 dårlige greier da. hehe turboneger skal jo spille jo :) de er jo råå. mm er grei han også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 MM er utrolig rå! Har alle platene hans.. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonax Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Jeg digger han no så ufattelig rått=P Bare så synd jeg verken har penger eller tid til å dra på noslags konserter ever=/ Siter Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Manson er god musikk ja:D sku ønska jeg var der ja.. Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 HÆÆ? Kom der i fra nå. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierra-power Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 konserten var HELT konge ass :D:D:D dere som ikke var de kan angre. hadde ikke så store forventninger til manson live. men alt var drit bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 konserten var HELT konge ass :D:D:D dere som ikke var de kan angre.hadde ikke så store forventninger til manson live. men alt var drit bra x2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 Dattera mi var der og hu begynte å hyperventilere FØR konserten begynte, så da må det jo ha vært bra... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 Tror førstehjelperne der hadde nok å gjøre, falt jo om folk heletiden der. Tror ikke det var tøft å stå fremst om man var liten der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 Turboneger var bedre en manson, jeg var der. Og for og si det slik, gapet mellom Metallica og maiden på LIVE utførelse ble ikke mindre av denne konserten. Reodor - har du ikke lært henne noen puste-teknikker ? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 Reodor - har du ikke lært henne noen puste-teknikker ? Bare munn til munn... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 hvis hu er fin kan jeg lære henne munn mot munn metoden gratis *edit* FAEN!!! du kom før meg :P Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 hvis hu er fin kan jeg lære henne munn mot munn metoden gratis *edit* FAEN!!! du kom før meg :P Jeg har vært så heldig å få 3 vakre døtre, men hu eldste har allerede en kjærest som hun trolig praktiserer MTM med. Han var forøvrig også tilstede på konserten. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg