Reodor F Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 Bare munn til munn... I etterpåklokskapens lys virket den ørlite incestuøs, men det var slett ikke meningen. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 Mansen fikk en 2 er i VG.. Slakta godt for å si det sånn... Mente Manson burde ta en laaaaaaang pause... Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 Noen må opplyse meg om at sånt skjer... jeg går jo faen meg glipp av alt som er .. :( Reodor,du får opplyse snuppa di om å si ifra til meg om konserter av bedre format.. Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 Mansen fikk en 2 er i VG.. Slakta godt for å si det sånn... Mente Manson burde ta en laaaaaaang pause... Oftest har alle de beste konsertene jeg har vært på blitt slakta...så de kritikerene kan dra dit pepperen gror,jeg foretrekker min egen mening.. :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jiggah Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 Manson var piss. Turbo var bra. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 Har min egen mening jeg også, men synes det er artig å følge med hva avisene mener.. Noe feil når oppvarmingsbandet er mye bedre enn hovedartisten.. Tydeligvis flere enn VG som mener det.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg