Henning- Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 Invite me :D Me2!!!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 enkelt å greit ja :D Hvordan KLARER du å skrive "enkelt å greit" når du bare skal sitere en som faktisk har klart å skrive "enkelt og greit"? Jeg gir meg ende over... Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 gløgg, 50% vikingfjord og en eller annen rødvin blander i kjele;) nydelig(L) eller bare heineken 5l tønne;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 Dumt spørsmål, hvor får jeg tak i Shaker? Polet? Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 du får tak i det på butikker du kjøper glass, som glassmagasinet og så kan du få tak i det på Clas Ohlson tror jeg. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*>TT<* Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Hvordan KLARER du å skrive "enkelt å greit" når du bare skal sitere en som faktisk har klart å skrive "enkelt og greit"? Jeg gir meg ende over... kan ikke du bare gå å henge deg da?.... Siter --------------------------------------------------- -------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 kan ikke du bare gå å henge deg da?.... kan ikke du sitte litt mer på msn og skrive lol og wft og de i staden for det:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 kan ikke du bare gå å henge deg da?.... Jo' date=' det kan jeg forsåvidt gjøre, men bare hvis du lærer deg og/å-reglene ;) Vet du forskjellen på å å å? Eller og og og? Eller og og å? Eller og å å? Så lenge svaret på disse spørsmålene er "nei", og ikke annet kommer til uttrykk i form av skriftlige bevis, må du nok tåle at jeg fortsatt er med dere...hehe... For øvrig heter det i denne sammenehengen "gå [b']og[/b] henge deg", ikke "gå å henge deg". Tenkte at jeg skulle nevne det, for å gjøre deg litt ekstra grinete. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ermex Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 "Å" skal skrives foran verb som i "Å gjøre". Og skal skrives når en skal binde opp to ting som "Jeg sitter på do og driter" eller etter en oppramsing "Vi kjøpte vin, wiskey, sterkøl, og vodka på polet". Det kan jeg si som fikk 2 i norsk på grunnkurs mekken. OnTopic: Noen som vet av en god drikk en kan blande av doleys eller hvordan det skrives? Siter 2013 1.8D Lancer 1997 2.5T Skyline (banebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigen Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 når vi har fest (som er ganske ofte) betaler bare alle for ei kanne (10liter) som settes på bordet m krana ned oxo har alle bare med eget blandevann som de syntes er passende.. der jeg bor er det egentlig bare cola.. altså cola + drue, men jeg pleier og tilsette litt battery og blåbærsaft (konsentrat).. da er kvelden bankers og man føler seg som superhelten dagen derpå. akkurat blandingsforrholdene husker jeg ikke helt i hue men om vi blander pleier vi og kalle de forskjellige sterkhetsgradene for "newbs beginner" "beginner" ofte utoverkvelden -> "think he is a pro" og "pro" som da nesten er uten blandevann og som regel den siste drinken før man dør for kvelden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Jack Daniel`s og cola! eventuellt drit i cola`n Heller en litt mer primitiv drink: - En stor kopp - Plenty med tvilsom hjemmebrent - Litt kaffe - En mynt, femmer eller what so ever.. Sleng mynten i bunnen av koppen, fyll opp med kaffe til mynten forsvinner. Så finner man fram dunken med HB å heller på til koppen er full! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andette Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 OnTopic: Noen som vet av en god drikk en kan blande av doleys eller hvordan det skrives? jeg trenger samme tips.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 ENIG! ;) haha, ser at trøndelag-drekkarlaug kommer med sin velkjente oppskrifter her.. hehe=) Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*>TT<* Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 Jo, det kan jeg forsåvidt gjøre, men bare hvis du lærer deg og/å-reglene ;) Vet du forskjellen på å å å? Eller og og og? Eller og og å? Eller og å å? Så lenge svaret på disse spørsmålene er "nei", og ikke annet kommer til uttrykk i form av skriftlige bevis, må du nok tåle at jeg fortsatt er med dere...hehe... For øvrig heter det i denne sammenehengen "gå og henge deg", ikke "gå å henge deg". Tenkte at jeg skulle nevne det, for å gjøre deg litt ekstra grinete. d var da som faen... da blir d vel ikke så du henger deg da :P Siter --------------------------------------------------- -------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakhjulboogie Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 OnTopic: Noen som vet av en god drikk en kan blande av doleys eller hvordan det skrives? Syns Dooleys i seg selv er så søtt at det må knekkes litt! Et tips: Kaffe, Dooleys / Baileys og en klunk med husholdningskonjakk! Varmer godt og virker godt! Siter I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy! -Tom Waits Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg