fendrix89 Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Hei. jeg har fått erklert på eu kontroll at høyre opphengskule er defekt/slakk. noen som har en forklaring på hvor den befinner seg, er d lett å bytte? har tidligere skiftet stabilisatorstagene. men selve opphengskula. dette er da den nedre, eller ytterste d er snakk om isåfall. takknemlig for svar! :D hovedsakli må jeg bare vite hvor den er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Hei. jeg har fått erklert på eu kontroll at høyre opphengskule er defekt/slakk. noen som har en forklaring på hvor den befinner seg, er d lett å bytte? har tidligere skiftet stabilisatorstagene. men selve opphengskula. dette er da den nedre, eller ytterste d er snakk om isåfall. takknemlig for svar! :D hovedsakli må jeg bare vite hvor den er Det er den som sitter ytterst på bærearmen, sitter fast i spindel/fjærben. Om den ikke er bytta før sitter den naglet og må borres ut. Sitter i 3stk nagler. Den nye følger det med skruer på. Håper dette hjal deg litt hvertfall. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fendrix89 Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 okei:) ja, stemmer. jeg fant den. men er den lett å borre ut naglene på, må jeg ha en samme borr millimeter for å kjøre igjennom naglene? håpe ikke jeg må av med calipten og skiva osv for å komme skikkelig til. takk ! espen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 Du kan borre unnenifra, men blir litt tungt. Hvis du har med en til å holde fjærbenet langtfrem og så motsatt mens du borrer går det akkurat. Begynn med ett 3-4mm bor og øk på neste bor. Er vell 10mm bolter som skal inn. trenger ikke borre helt igjenom, kun så du får meislet av toppen av negla, så bare dorer du dem gjenom. Gjorde dette i sommer på en astra så er ganske fort gjort Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fendrix89 Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 okei. takker! :) skal ut å prøve. =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg